Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodorov
Lugna ner er lite grann, vi får komma ihåg att det är en ung brud som inte mår bra som förmodligen med all sannolikhet läser detta.
Instämmer.
Till brudens syster vill jag säga: Skärpning och öppna ögonen för fan! Vare sig detta är påhittat eller inte, starkt överdrivet eller helt sanningsenligt så är det inte bara otur att din syster hamnade i en sådan situation. Att döma av hennes instagram och andra detaljer som skrivs om henne i den här tråden lever hon ett liv hon inte kan hantera.
Att som 16-åring ha gått igenom sådant som många äldre kvinnor inte ens gjort när de når 40-års åldern (en misshandlande pojkvän, knark, regelbundna fyllor och bråk på stan) är väl nog med varningssignaler? Hade det varit min dotter eller syster detta handlade om hade jag tagit ett ordentligt jävla snack med henne så att det inte slutar värre nästa gång. Jag föreslår att du hjälper din syster få sitt liv i rätt riktning istället för att sitta och försvara henne och hennes handlingar på flashback (vilket är rätt lönlöst).
Jag väljer att inte berätta vad jag egentligen tror och tycker om den här situationen. Jag vet att mina misstankar och åsikter är delade av många här och ser inte hur det skulle tjäna till att jag upprepar det eller säger något nytt.
Lycka till
P.S. be din syster sätta sitt instagramkonto som privat. Eller hon kanske gillar tanken av att en massa människor snokar i hennes privatliv (som kanske inte är så privat vid närmare tanke)? Hennes 15 seconds of fame kommer inte vara till hennes nytta kan jag lova.