2015-05-04, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xczr
Här är till 80% vad som har hänt vad jag skulle säga. Hon och hennes vänner har åkt in till tantolunden för att fira valborg och antagligen bli fulla och odrägliga. En massa andra personer från innerstaden och föroroten har samlats, lika odrägliga. Hon har stött på en random klunga av killar i liknande ålder, antingen från förorten eller från innerstaden. Hon har antagligen varit full och börjat prata med någon, eller om dom andra har börjat. Tjejen i fråga har antagligen varit berusad och sagt någonting spydigt om sin läggning eller liknande, vilket hon antagligen undanhåller för att få det att framstå som att hon blev nerslagen utan provokation. Någon av killarna har härsknat till på fyllan.

Personen drämmer till henne med en höger över kinden för att läxa upp henne, de drar sedan iväg i myllret av folk och försvinner för att inte åka fast och alla andra som är där är antingen för fulla eller kanske inte lägger märke till konflikten pga folkmassan eller ljudet.

När aftonbladet får syn på historien så har dom ett riktigt scoop. Alla aftonbladetsjournalister med feminism-psykos kickar igång en politisk kampanj mot patriarkatet/förtrycket med den stackars tjejen som draghjälp och flashbackmobben bestående av inavlade SD-sympatiserande bönder börjar hitta på idiotiska konspirationsteorier.

Vet inte om folk här inne verkligen är så jävla dumma eller om dom bara är ignoranta men man kan ju t.o.m se att de är i ett sjukhus och på ett foto att hon har fått sy på kinden.

Det är människor som dig som gör att man tappar hoppet om mänskligheten, men det är snarare du som är extremt dum och ignorant. Här har du en tjej som av egen utsago tagit droger, varit/är självmordsbenägen, har ett förflutet av att lägga upp "jag är så ledsen kom och hjälp mig" bilder på olika sociala medier för uppmärksamhet. Där vet du redan då att hon iscensätter bilder som ska väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt. Det ligger i en sådan persons natur att väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt, tro fan då att hon vill ha ett registrerat sjukhus besök och en anmälan registrerad så att hon kan backa upp sin story.

Sen till er som resonerar att " ja självklart har hon överdrivit allting till absurdum för uppmärksamhet, men det är ändå ett stort problem idag att såna här personer får stryk. " nej det är det inte, då hade inte personer som denna tjej behövt diktera och förstora händelser.

Att så många av er är så oförmögna att tänka själva är ju skrämmande.
Citera
2015-05-04, 09:17
Medlem
Observerads avatar
Suck, folk blir fan misshandlade och dödade för sina åsikter varje dag.. Vem fan bryr sig om denna historia? Jag var personligen inte där när det hände men det krävs inte många fungerande hjärnceller för att förstå att hon fyllekacklade om sina oönskade åsikter och fick därefter känna på konsekvenserna.
Citera
2015-05-04, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Kan du lägga in det fotot där det syns att hon blivit sydd på kinden ?
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xta1/t51.2885-15/e15/11203192_1616373881932843_1648596706_n.jpg Kanske bara är torkat blod men jag tycker det ser ut som stygn och att hon har fått ett sår på hakan iallafall.
Citera
2015-05-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Är det inte olagligt att anmäla ett brott som aldrig har hänt?

Borde inte hon polisanmälas och granskas närmare?
Borde inte Aftonbladet ta ner artikeln och i framtiden se över trovärdigheten hos de som ringer och skickar bilder tillsammans med någon snyfthistoria?

Nu är det ju så att detta är sanning och ingen påhittad snyfthistoria för att få uppmärksamhet
Citera
2015-05-04, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Hon säger att hon hade en kompis med sig som precis gått i väg för att prata i telefon!
Det låter ju sådär trovärdigt.

Det är ju klarlagt att hon har psykiska problem och ett antal diagnoser. Hon har ju dessutom en historik med märkliga misshandelspåståenden, kvinnojourer drogmissbruk och självskadebeteende.

Det mesta pekar på en påhittad händelse.

Hon har inte psykiska problem! Ja adhd men det har ju halva svenska folket
Citera
2015-05-04, 09:24
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xta1/t51.2885-15/e15/11203192_1616373881932843_1648596706_n.jpg Kanske bara är torkat blod men jag tycker det ser ut som stygn och att hon har fått ett sår på hakan iallafall.

Hon hade ju bara blött näsblod och sen kört in händerna i hela ansiktet och blodat ner allt. Jag ser inga stygn. Hade hon haft stygn sätter man dessutom bandage/plåster på det.

Själv tror jag säkert hon bråkade med några, men hela historien verkar sjukt överdriven och inte oskyldig från hennes sida. Att hon är "bisexuell", självmordsbenägen osv är garanterat bara för att få uppmärksamhet, precis som hela denna storyn. Ingen mobilfilm eller annat vittne, precis som i andra lögnaktiga historier, såklart..
Citera
2015-05-04, 09:25
Medlem
Citat:

Läs denna artikel, https://www.aftonbladet.se/nyheter/article20729941.ab Där står lite mer om sjukhusbesöket. Röntgen Bl.a men ingenting om stygn i ansiktet. Tror du inte att Aftonhoran hade skrivit upp "storyn" om hon fått sy ?

CITAT Aftonhoran:
"Efter att Johanna själv ringt 112 blev hon omhändertagen av tre förbipasserande. Sedan åkte Angie och hon ambulans till akuten på Södersjukhuset. Johanna var blåslagen, men efter en röntgen konstaterade läkarna att hon inte fått några allvarliga huvudskador."
SLUT CITAT.
Senast redigerad av "Suck" 2015-05-04 kl. 09:29.
Citera
2015-05-04, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 13september
Hon har inte psykiska problem! Ja adhd men det har ju halva svenska folket

Nu får du faktiskt ta och skärpa dig.
Visst, halva svenska folket kanske har adhd, men halva svenska folket beter sig inte som din syster gör och lägger ut gråtbilder stup i kvarten på sociala medier för uppmärksamhet.

Försök förfan inte få det att verka som att din syster är en helt vanlig normal tjej. När du kom till tråden ville du inte ens känna dig vid att hon tagit droger tidigare, sen blev du nertystad när andra här länkade till hennes egna sociala medier där hon själv erkänner detta. Vi förstår att du vill skydda din syster och att du bryr dig om henne, men tänk efter lite för helvete.

Sen är det självklart att hon har extrema psykiska problem. Detta vet du själv om men du vägrar inse det, eftersom det är din syster.
Citera
2015-05-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffeellaann
Hej,

Om det nu stämmer att hon inte för allt för länge sedan fick en hjärnskakning så är det inte speciellt intelligent att dricka alkohol, hälsa henne det.

Ps. Hur tror ni polisen ser på hennes inlägg om alkohol och cigaretter?

Edit: Du kanske ska se till att hon inte får tag på alkohol så lättvindigt. Hon verkar inte må särskiljt din syster, det kanske är i den änden du ska börja.

Så du kan se hur en person mår genom att döma hennes bilder! Har känt henne i 16 år och ja hon har mått dåligt i livet men så är inte fallet denna gång
Citera
2015-05-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Läs denna artikel, https://www.aftonbladet.se/nyheter/article20729941.ab Där står lite mer om sjukhusbesöket. Röntgen Bl.a men ingenting om stygn i ansiktet. Tror du inte att Aftonhoran hade skrivit upp "storyn" om hon fått sy ?

CITAT Aftonhoran:
"Efter att Johanna själv ringt 112 blev hon omhändertagen av tre förbipasserande. Sedan åkte Angie och hon ambulans till akuten på Södersjukhuset. Johanna var blåslagen, men efter en röntgen konstaterade läkarna att hon inte fått några allvarliga huvudskador."
SLUT CITAT.
Då tar jag tillbaka vad jag sa om stygnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Det är människor som dig som gör att man tappar hoppet om mänskligheten, men det är snarare du som är extremt dum och ignorant. Här har du en tjej som av egen utsago tagit droger, varit/är självmordsbenägen, har ett förflutet av att lägga upp "jag är så ledsen kom och hjälp mig" bilder på olika sociala medier för uppmärksamhet. Där vet du redan då att hon iscensätter bilder som ska väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt. Det ligger i en sådan persons natur att väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt, tro fan då att hon vill ha ett registrerat sjukhus besök och en anmälan registrerad så att hon kan backa upp sin story.

Sen till er som resonerar att " ja självklart har hon överdrivit allting till absurdum för uppmärksamhet, men det är ändå ett stort problem idag att såna här personer får stryk. " nej det är det inte, då hade inte personer som denna tjej behövt diktera och förstora händelser.

Att så många av er är så oförmögna att tänka själva är ju skrämmande.
Jag har nog större förmåga att tänka själv än majoriten av den SD-röstande pappskalle-mobben som vrålar ut sina idiotiska "false-flag"-teorier i varenda tråd på Flashback. Men du menar alltså att en 16-årig tjej skulle ta sig till tantolunden på valborg, smeta in sig i teaterblod, få skjuts till akuten, inga av sjuksköterskorna som är där fattar misstanke om något och sedan ta foton på allting för att få uppmärksamhet? Att dom sedan i artikeln ovanför har konstaterat att hon blivit blåslagen tyder ju uppenbarligen på våld? Vad ska man säga, det tjänar nog ingenting till att försöka övertyga personer som inte kan se saker för vad dom är.
Citera
2015-05-04, 09:35
Medlem
Jag älskar alla idioter som kommer som experter. "Ja men hur kan tröjan inte ha blod?!" Ptja, kan det vara för att hon är på ett jävla sjukhus och innan var ute med en jacka på sig?

"Ja men blåtirorna då!" Eh ja, har man inte grava synfel så ser man väl att det är mascara.

"Hon tar ju bild på sig själv!" Inte direkt va? Antagligen så tar de bilder på akuten för att dokumentera skadorna så att hon kan polisanmäla. Idioter.
Citera
2015-05-04, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur fick du det till att det var 3 år sedan?

Som hon tog droger. Ja det va 3 år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in