2015-04-23, 12:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Nej, så är det nog men jag förstår inte hur han kan njuta av det?

Sant. Kollade lite på klippet och han försvarar det med att de gör pranks hela tiden med varandra. Må så vara men i detta fall började hon ju faktiskt gråta.
Citera
2015-04-23, 13:07
Medlem
emma80s avatar
Hans prank om att tjejen får en bil, för att bara bryta ihop p.g.a. sin idiot till pojkvän, får mig att önska att hon lyckas ge igen ännu jävligare (eller bara packa väskan och dra).

För att bara hitta på något spontant prank.
Citera
2015-04-23, 15:52
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sant. Kollade lite på klippet och han försvarar det med att de gör pranks hela tiden med varandra. Må så vara men i detta fall började hon ju faktiskt gråta.
Han verkar njuta av att se henne förkrossad. Hoppas han aldrig skaffar några barn

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hans prank om att tjejen får en bil, för att bara bryta ihop p.g.a. sin idiot till pojkvän, får mig att önska att hon lyckas ge igen ännu jävligare (eller bara packa väskan och dra).

För att bara hitta på något spontant prank.
Haha! DET skulle jag vilja se på film!
Citera
2015-04-28, 14:09
Medlem
ColaKexs avatar
Jocke hävdar att han är Sverigechef för Scandalbeauties. Det är ju vida känt att han är en notorisk lögnare (hävdar bl.a. att han är född 1987 vilket är skitsnack) men kikade på hemsidan och han finns på några bilder där. Dock hittar jag inget om att han skulle vara Sverigechef. Någon som vet något om detta?
Senast redigerad av ColaKex 2015-04-28 kl. 14:16.
Citera
2015-05-03, 09:41
Medlem
Han har tex lurat mig att gå med i en film där han skrev manus vad jag skulle säga osv. Han skulle spela rektor och jag skulle vara en elev som runkat på skolans toaletter. Dum nog som jag var så gick jag med på det och jag trodde det skulle bli en kompis, busringning. Men när han släppte filmen så påstod han i början av filmen att han hade fått tips om att ringa till en kille som ska va väldigt lättlurad när han skrev till mig och frågade om jag ville vara med i en film. När jag frågade varför han inte ens sa att han kände mig så påstod han att "det måste ju se äkta ut". När han släppte filmen så fick han mig att framstå som en idiot som runkade på alla skolans toaletter. Han har vid ett flertal gånger sagt att han vill se hans piercing (på kuken) i min mun och han säger att han vill att jag ska krypa fram till honom och suga av honom. Han har även skickat bilder på bundna killar och frågat om jag är intresserad. När jag frågat honom i efterhand så påstår han att allt varit på skämt.. Men det undrar jag fan. Han hör fortfarande av sig till mig på Facebook sisådär en gång i veckan när han har tråkigt och inget annat för sig. Han ljuger HELA tiden så det går inte lita på honom för fem öre. Han ljög en gång att hans flickvän Jonna var hans slyna och att han hade slått henne och låst in henne i ett rum. Då jag efter denna informationen kallade honom för sinnessjuk, så slängde han ur sig: "skulle aldrig göra något sådant, sluta tro sådär om mig". Han lovade mig även en keps som jag betalade och förde över pengar på hans konto men som nästan tog honom ett år att skicka. Bortförklaringarna kring det var att det var slut på lagret men det fanns på lager när jag tittade samma dag. Han har också skrivit till mig i "förtroende" hur han ska ta sig ur sitt heroin missbruk och att ingen ska få reda på det. Efter mycket om och men så påstod han: "jag skämtade bara, du vet hur mycket jag är emot sådant". Men det tvivlar jag på.. Har även hört att han brukar vara på tjackfester.. Så är det något mer ni vill veta?
Senast redigerad av Gibblish2 2015-05-03 kl. 09:59.
Citera
2015-05-03, 13:27
Medlem
Allt jag skrev är påhittat. Allt var ett skämt så ingen ide ni spekulerar kring det jag skrev. Jocke är en bra kille och det kan jag säga eftersom jag känt han i över 2 år. Ni får tro vad ni vill. Ha de
Citera
2015-05-03, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gibblish2
Allt jag skrev är påhittat. Allt var ett skämt så ingen ide ni spekulerar kring det jag skrev. Jocke är en bra kille och det kan jag säga eftersom jag känt han i över 2 år. Ni får tro vad ni vill. Ha de

Tack för skvallret, allt du skrev är sant, och nu tar du bara tillbaks det för att Jocke själv fått reda på det du skrivit och hört av sig till dig och bett dig ta bort det, panikslagen som du var så loggade du in och försökte redigera ditt inlägg, vilket inte gick, så nu kom du istället med en riktigt dålig förklaring.
Citera
2015-05-03, 14:33
Medlem
Figzys avatar
Citat:

"Fascinerande". Vad har Jocke för hållhake på dig, som gjorde att du blev hans lilla bitch?
Citera
2015-05-03, 15:07
Medlem
ni som tror dessa pranks är på riktigt. hur gamla är ni?
Citera
2015-05-03, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
ni som tror dessa pranks är på riktigt. hur gamla är ni?

Det är väl bara 12-15 åringar som tror att det är på riktigt? Det behöver man inte ens fundera på om det är äkta eller inte.

Är man 18+ och tror på de här "pranksen" så förtjänar man faktiskt en tidig död.
Citera
2015-05-03, 19:17
Medlem
Han tog hem priset "Årets Stjärnskott" på Guldtuben igår.
Citera
2015-05-03, 19:58
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Tjena, jag har känt Joakim i 2,5 år ca och vi är inte vänner längre. Så vad vill ni veta?.. Kan säga att denna snubben är helt sjuk i huvudet och utnyttjar sina fans för pengar bl.a.!
Du reggade dig i januari 2015 och skrev detta inlägg direkt.

Citat:
Sedan väntar du några månader och skriver en massa skvaller.

Citat:
Några timmar senare kommer detta jag-bara-skojade-inlägg. Själv gissar jag att Jockiboi fick nys om det och du nu bara försöker få oss att glömma historien.

Du har förresten ingen länk till den där filmen att bjuda på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in