2013-09-07, 17:59
Medlem
Garneringsmannens avatar
Hur går det med Jockiboi? Är det någon som vet?
Citera
2013-09-11, 23:17
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
berätta liiiiiite mer

Vad vill du att jag ska berätta? Det är vad som sägs där jag bor. Jag skrev att det är ett rykte.
Citera
2013-09-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galenclown
Verkar ju dock som om det har haft ett kamerateam med sig?
http://www.youtube.com/watch?v=x6HtWxst8N8

Vet dock inte varför det inte har kommit något mer från detta teamet?

Många påbörjade projekt som avslutas i ett tidigt skede från Jockeboi.

Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Denna gentleman ska tydligen ha knullat fel minderårig, då både polis & "tyngre" folk är efter honom, om man ska tro ryktena som går i min hemstad. Är väl bara en tidsfråga innan sanningen kommer fram.

Stämmer bra!

Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Jag har hört namnet "Jockiboi" nämnas flertalet gånger, men jag har aldrig fått en bild av vem det är. Vad är han känd för? Big Brother? Paradise Hotel?

Började bli lite halvkänd i bloggvärlden. Fick genom bloggen vara med i Kungarna av Tylösand som gjorde han rätt känd hösten 2010. Har efter det varit med i debatt, sista dokusåpan, 101 sätt att lämna en gameshow, gjort reklam med Kanal Plus, vart med i några andra tv-shower som gäst och sedan så klart sin serie på nätet.
Citera
2013-09-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawwa
Jahopp, Nu är det visst dags igen! http://www.youtube.com/watch?v=047UG4YktBU

Kan knappast vara något Kamrateam som filmmar det där..

Nej, de är 4-5 st som filmar det själva och får sedan hjälp med redigeringen.

Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Hur går det med Jockiboi? Är det någon som vet?

Ja, vad ska man säga? Vart väldigt tyst om han senaste månaderna, men nu börjar han slukta efter uppmärksamhet igen och gjorde faktiskt en video på 44 min samt en musikvideo som var rätt bra. Men allt annat killen släppt senaste året har mest vart skräp.
Citera
2013-11-21, 00:24
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Det ska tydligen finnas någon ny porrfilm med jockiboi och hans nya tjej Jonna. Någon som sitter inne på den och vill dela med sig?
Citera
2013-11-21, 07:15
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstuvning
Det ska tydligen finnas någon ny porrfilm med jockiboi och hans nya tjej Jonna. Någon som sitter inne på den och vill dela med sig?
Finns i porrforumet.
Citera
2013-11-25, 15:05
Medlem
Ny snyftvideo http://www.youtube.com/watch?v=S4NUlzKksVo
Citera
2013-11-25, 16:22
Bannlyst
Förbannade jävla clown! Han verkar ständigt känna behov av att vara i rampljuset, och skyr inga som helst medel för att hamna där. Gråta ut för allmänheten gör han även så fort han får ett tillfälle för det. Att vinna sympati- likes från 14- åriga sexuellt frustrerade flickor är fan ingen höjdare, och jag vet femåringar som kan resonera och bete sig mognare än vad han gör.

Våldtagen som liten, sedan knarket, sedan porrfilmen, vad tror ni kommer bli nästa steg han tar för att ännu en gång hora till sig pengar från bloggläsarna?
Citera
2013-11-25, 19:43
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Förbannade jävla clown! Han verkar ständigt känna behov av att vara i rampljuset, och skyr inga som helst medel för att hamna där. Gråta ut för allmänheten gör han även så fort han får ett tillfälle för det. Att vinna sympati- likes från 14- åriga sexuellt frustrerade flickor är fan ingen höjdare, och jag vet femåringar som kan resonera och bete sig mognare än vad han gör.

Våldtagen som liten, sedan knarket, sedan porrfilmen, vad tror ni kommer bli nästa steg han tar för att ännu en gång hora till sig pengar från bloggläsarna?

Kanske SD? Nej, jag vet inte. Själv läste jag 10 min av kommentarerna på hans blogg. Skrattade högt, det är ju stor komik att han har en liten nätskara som rycker ut till hans försvar. Känns ju riktigt skumt...
Citera
2013-11-25, 21:33
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Ny snyftvideo http://www.youtube.com/watch?v=S4NUlzKksVo

AHAHAHAHAHAHAHA!!! JAG DÖÖÖÖR!!!
Seriöst, mannen har ju flippat helt.
OCh det är inte ens det värsta, det är hans rabiata fans som skriver kommentarer så fingrarna blöder om att alla är "h8rs som asso e så jevla oshyssta!". Han grinande gjorde min dag. Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen för att jag skrattar så mycket.

Tack för lyteskomiken jocke! You put Stefan & Krister to shame!

PS. Har han sminkat sig innan han började grina? Det ser ut som att han har brunkräm...
Senast redigerad av Littlepaw13 2013-11-25 kl. 21:36.
Citera
2013-11-25, 21:47
Medlem
trasko666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstuvning

Varsågod http://www.cliphunter.com/w/1896987
Citera
2013-11-25, 21:47
Medlem
Har funderar ett bra tag och visst måste han lida av boderline? Den tänke på vad han har blivit utsatt för som barn och hur han beter sig, han är gränslös m.m. Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in