2017-01-16, 19:48
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawlee
Man undrar vad som hade hänt med Alex om inte Jockiboi " tagit hand om honom ". Säkert suttit i fängelse Killen är ju helt blåst
Ja. Man kan inte annat än att tycka synd om grabben. Han är sjuk och det minsta han behöver är att umgås med detta umgänge, och än mindre vara en offentlig person
Citera
2017-01-16, 19:52
Medlem
Scarabeos avatar
Enligt konversationerna Crille la upp så erkänner Jocke att han själv röker på ibland men att han" sköter det snyggt här hemma och inte springer runt och snortar som en rock star".

Min skärm är sprucken på mobilen så det är lite svårt att se för mig vart han skrev det.
https://svenskayoutubers.se påstår iaf att dom kan läsa det.

Men det är väl Crille som kommer hem och tvingar Jocke att under mordhot mecka en fet och röka😁
Citera
2017-01-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Enligt konversationerna Crille la upp så erkänner Jocke att han själv röker på ibland men att han" sköter det snyggt här hemma och inte springer runt och snortar som en rock star".

Min skärm är sprucken på mobilen så det är lite svårt att se för mig vart han skrev det.

Men det är väl Crille som kommer hem och tvingar Jocke att under mordhot mecka en fet och röka😁

Men jocke har ju lagt av med droger och sånt. Detta säger han ju till sina fans hela tiden.
Citera
2017-01-16, 20:02
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nille1234
Men jocke har ju lagt av med droger och sånt. Detta säger han ju till sina fans hela tiden.
Ja just de.. måste vara photoshoppat:P
Citera
2017-01-16, 20:02
Bannlyst
Citat:
Vill du komma över till mig och dricka en pilsner och se showen? Haha så kul detta.
tackar aldrig nej och dricka lite öl så länge du inte vill döda mig
Citera
2017-01-16, 20:04
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
tackar aldrig nej och dricka lite öl så länge du inte vill döda mig
Nej jag är såpass snäll att du hade tillomed fått en grogg eller två också.
Citera
2017-01-16, 20:06
Bannlyst
Citat:
Nej jag är såpass snäll att du hade tillomed fått en grogg eller två också.
kanske vi skulle tom bli vänner trots tjaf på nätet?
Citera
2017-01-16, 20:09
Medlem
Scarabeos avatar
Och där plockade dom bort videon från sin youtube där dom hänger ut Crille. Hahaha detta blir vara bättre och bättre. Nu är Herr Lundell skitnödig kan jag lova😂
Citera
2017-01-16, 20:14
Medlem
94jackars avatar
Citat:

Men jocke har ju varit drogfri och säkert alkoholfri i över 4 år????
Citera
2017-01-16, 20:17
Medlem
Citat:
Och där plockade dom bort videon från sin youtube där dom hänger ut Crille. Hahaha detta blir vara bättre och bättre. Nu är Herr Lundell skitnödig kan jag lova😂

Hoppas verkligen inte crille gjort en deal med honom om att inte lägga upp sina prints om jocke tar bort videon.

Och Vlad ska tydligen också knarka, jobbar inte han på typ barnkanalen?
Citera
2017-01-16, 20:17
Medlem
Snauzarn1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar

Hahaha han både röker o dricker, allt är ett skådespel framför kameran, han manipulerar sina "fans", tragiskt.
Citera
2017-01-16, 20:20
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Så va det nog ja

Nu inväntar vi bara den kommande snyftvideon från J&J, där han berättar att han kämpar hela dagarna för att bryta sig loss från sitt extremt tunga cannabis beroende men att gräset gång på gång slår klorna i honom tack vare hans 1) ADHD, 2) jobbiga uppväxt, eller 3) Crille.

Eller så kommer det en snyfthistoria om att Crille har fejkat allt och att Jocke inte klara mer nu med tillhörande skitsnack.
Ska bli kul att se😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in