2014-11-25, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Låter stabilt med inkomsten. Ville inte Jocke dela med sig av socialbidraget?

Vem/vad är Batman? Är det ett djur? Vad kostar Batman?

Nu har han inte bidrag längre. När han fick bidrag när han bodde hos Jonnas mamma började bråken.

Batman är en hund och han kostar 9000kr. Jocke har betalat 1000kr, men nu betalar Jonnas mamma. När det blev tal om att Jocke skulle betala skulle han plötsligt sälja hunden. Det ligger en annons ute på blocket och de har inte sålt honom, trots att de fått många svar. Så länge Jonnas mamma betalar är det tydligen så att han får bo kvar.
Citera
2014-11-25, 15:22
Bannlyst
Han är ändå rätt cool. Han har ju ändå överlevt så pass länge på sin blogg?
Citera
2014-11-25, 15:48
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippoBlack
Han är ändå rätt cool. Han har ju ändå överlevt så pass länge på sin blogg?

Han uppbär socialbidrag tyckte jag mig läsa i inlägget ovan?

Köpte dom hunden på avbetalning?
Citera
2014-11-25, 20:57
Medlem
Haha, ja vad ska jag säga? Jag tycker att jag lyckades över förväntan! Bättre än Jocke t o m.

Mitt inlägg var ett prank och det var sjukt många som gick på det. Tyvärr fick jag inte se Jockes min, men den var nog oslagbar. Synd att jag inte fick det på film.

Pranket gick hem och det blev sjukt många visningar på sundast.se. Aftonbladet hörde av sig till Jocke och han fattade noll. Tillslut kunde jag inte hålla mig. Jag kände att det gick lite väl långt. Det är ju inte meningen att ett prank som är menat som roligt och intern humor ska hamna i media.

En liten del av inlägget är faktiskt sant. Då menar jag det där om att polisen näckade Jonna i källaren. Det var så det började. Jag hamnade i den här tråden och läste att ni inte trodde på det, och eftersom jag visste att det låg inlägg om det på fler ställen så tänkte jag svara på det. Därav länken till sundast.se. När jag skrev inlägget kom jag på att jag samtidigt kunde låta Jocke betala för alla pranks han gjort. Jag lyckades nog nästan bättre än vad han någonsin gjort. Moahahaha!

Till er vill jag säga: tro inte allt ni läser och hör. Ibland är inte allt som det ser ut.

Till media vill jag säga: helt sjukt att ni ens trodde på det. Men det bevisar väl att Jocke är mer känd än man tror.

Till Jocke vill jag säga: yo yo bitches, där fick jag dig! Förlåt men lite kul var det väl?

Och för dem som missat det hittar ni Jockes youtubekanal här:

www.youtube.com/user/dittinmusic

Jonnas nystartade blogg ( den vill ni inte missa!):

www.scandalbeauties.com/blogs/jonnalundell

Å så sundast.se då. Vem fan vet vad som kommer härnäst?
Citera
2014-12-01, 21:42
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izma
Nu har han inte bidrag längre. När han fick bidrag när han bodde hos Jonnas mamma började bråken.

Batman är en hund och han kostar 9000kr. Jocke har betalat 1000kr, men nu betalar Jonnas mamma. När det blev tal om att Jocke skulle betala skulle han plötsligt sälja hunden. Det ligger en annons ute på blocket och de har inte sålt honom, trots att de fått många svar. Så länge Jonnas mamma betalar är det tydligen så att han får bo kvar.

http://www.blocket.se/ostergotland/Underbar_chihuahuakille_56732994.htm?ca=10&w=3
Citera
2015-01-22, 20:29
Medlem
Tjena, jag har känt Joakim i 2,5 år ca och vi är inte vänner längre. Så vad vill ni veta?.. Kan säga att denna snubben är helt sjuk i huvudet och utnyttjar sina fans för pengar bl.a.!
Citera
2015-01-22, 21:48
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibblish2
Tjena, jag har känt Joakim i 2,5 år ca och vi är inte vänner längre. Så vad vill ni veta?.. Kan säga att denna snubben är helt sjuk i huvudet och utnyttjar sina fans för pengar bl.a.!

Bryr mig inte om jockiboi vet inte hur jag hamna här inne. Men du kan ju skriva saker han gjort, lättare än att folk ska gissa vad han gjort.
Citera
2015-01-22, 23:14
Medlem
timespirits avatar
Citat:

"fans" ehe vaa?
Citera
2015-01-23, 00:06
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Jag tror inte det är några direkt chockerande nyheter för någon. Det största nyhetsvärdet är väl att han har "fans"

Vad är det för gynnare egentligen? Vore kul att veta vad det är för folk som ser upp till en av sveriges minst lyckade individer?
Citera
2015-04-22, 13:51
Medlem
SpecialEditions avatar
Såg precis en video där han lurar sin flickvän att hon fått en ny bil fast det är en hyrbil. Han skrattar som fan när hon förstår pranket och blir ledsen. Är han möjligtvis en empatistörd psykopat?

https://www.youtube.com/watch?v=OY4cyihYB3k
Citera
2015-04-22, 16:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Såg precis en video där han lurar sin flickvän att hon fått en ny bil fast det är en hyrbil. Han skrattar som fan när hon förstår pranket och blir ledsen. Är han möjligtvis en empatistörd psykopat?

https://www.youtube.com/watch?v=OY4cyihYB3k

Väljer man att vara ihop med honom så kan man inte ha alla hemma
Citera
2015-04-23, 11:30
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Väljer man att vara ihop med honom så kan man inte ha alla hemma
Nej, så är det nog men jag förstår inte hur han kan njuta av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in