Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Tog subutex för första gången ikväll, tidigare har det alltid varit suboxone. Fyfan vilken skillnad.. Det var ju två olika rus nästan. Subutex upplevde jag som mycket behagligare
Det där verkar vara jävligt individuellt.
Under dom åren jag becknade sub så köpte jag Oxone för 50:-/st och vanliga för 75-100:-/st
Sålde majoriteten via torbrädorna och där var det uteslutande Subutex som sålde, trots att mina utpriser såg ut:
Subxone
1 = 150
10 = 130 st
Subutex
1 = 250-300
10 = 200-225
Kunde vara nästan omöjligt att bli av med oxonen online...
MEN! IRL (där jag oftast tog 200-250st oavsett sort) var det nästan svårt att bli av med vanliga sub!
Har funderat länge på varför, i teorin så är ju Subutex/rena buprenorfintabletter bättre, men i många mindre kommuner har dom bara Oxone på programmen och det gör dels att slutkunden är van vid dom och självklart föredrar dom pga vanan.
Men det skumma är att många i dessa städer och kommuner fått för sig att oxonen är starkare, slår hårdare/snabbare och massa lustiga saker.
Personligen märkte jag bara skillnad på hur länge en åtta räckte, en äkta Subutex© räckte nästan utan undantag längre och höll mig frisk längre. Dock kan det ju vara en psykvilla också. Men iaf fan så mycket mer logiskt än att Oxone är starkare/bättre än originalet.