2015-04-30, 14:15
Bannlyst
Har lst om effekten att vissa blir tokkta av denna. Hur stor r bgrisken, att man blir lttfotad om man kr med nn polare som har den lggningen?
Citera
2015-04-30, 17:33
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stressadOpressad
Har lst om effekten att vissa blir tokkta av denna. Hur stor r bgrisken, att man blir lttfotad om man kr med nn polare som har den lggningen?

r du smygbg r nog risken verhngande stor, annars tycker jag man kan styra ruset dit man vill ganska vl oavsett om det r att vara versympatisk eller verkt
Citera
2015-04-30, 23:44
Medlem
Sdr, spenderade grdagen, ink natten, med 3cmc och kan konstatera att denna rc hller mttet, utan tvekan!

Hade en gubbe som hll mig flytande i 18timmar. Krde enbart iv, minus en liten lina. Mina doser startade p ca 150mg och slutade p 250mg.

Har varit stimulantfri
i 2mnader innan denna session, vilket innebr att mina signalsubstanser varit p top!

3cmc kickar rtt sknt, och snabbt. I slutet av min session d doserna
var strre s upplevde jag brjan p vobbel, men tyvrr inte s kraftigt som p bk-mdma.

Har krt alla fina katinoner s som 4mmc, 3mmc, bk-mdma, dr min favorit r 3mmc. P senare tid, 4bmc och 4cmc.

Sledes tycker jag att 3cmc slr 4bmc/4cmc med hstlngder och ser fram emot nsta session!

Knner mig jvligt klar och upplever ingen baksmlla alls. Plus att min nsa r snor o slemfri
Citera
2015-05-01, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toppen-av-botten
Sledes tycker jag att 3cmc slr 4bmc/4cmc med hstlngder och ser fram emot nsta session!

Knner mig jvligt klar och upplever ingen baksmlla alls. Plus att min nsa r snor o slemfri

Slr den ven 3-mmc? D kunde det vara vrt att vervga.
Citera
2015-05-01, 10:58
Medlem
svampssons avatar
idiotiskt att blanda med NEB?
Citera
2015-05-01, 12:32
Medlem
svampssons avatar
sry. fel skrivet
Senast redigerad av svampsson 2015-05-01 kl. 12:32. Anledning: fel
Citera
2015-05-01, 18:36
Medlem
Tyckte att denna var betydligt sknare rusmssigt n 4-CMC. Tycker 3'an pminner mycket om Mefedron och kanske amfetamin i viss utstrckning, vlbehag, inga obehagliga knslor, lugn stimulans och en obefintlig avtndning! (n s lnge, ca. 150mg)

Svider dock sjukt mycket i nsan, men det tycker jag r lite hrligt nd. D knner man hur drogen brja pumpas in i omloppet och effekten stiger och stiger, sen mr man som en kung.

Tog tidigare idag 4-BMC vilket sg om man jmfr med denna. Hoppas bara att det inte r ngon fara att blanda dessa substanser under samma dag. Ngon som har koll p hur dessa tv fungerar?

Fristtare? terupptagshmmare?
Citera
2015-05-01, 22:09
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levererarn
Tyckte att denna var betydligt sknare rusmssigt n 4-CMC. Tycker 3'an pminner mycket om Mefedron och kanske amfetamin i viss utstrckning, vlbehag, inga obehagliga knslor, lugn stimulans och en obefintlig avtndning! (n s lnge, ca. 150mg)

Svider dock sjukt mycket i nsan, men det tycker jag r lite hrligt nd. D knner man hur drogen brja pumpas in i omloppet och effekten stiger och stiger, sen mr man som en kung.

Tog tidigare idag 4-BMC vilket sg om man jmfr med denna. Hoppas bara att det inte r ngon fara att blanda dessa substanser under samma dag. Ngon som har koll p hur dessa tv fungerar?

Fristtare? terupptagshmmare?

3-CMC fristter och eftersom BMC r frn samma "familj" s borde den vara likadan tycker jag. Det sgs att det r lugnt att blanda de som fungerar p samma stt men hur ruset blir har jag ingen aning om. Har bara testat den frsta.
Senast redigerad av esant 2015-05-01 kl. 22:19.
Citera
2015-05-01, 23:23
Medlem
firade in valborg med denna, inte krt stims p 2 mnader, sknt rus! man r pigg och euforisk samtidigt vldigt ltt i kroppen bra drog
Citera
2015-05-04, 06:31
Medlem
Oh-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
idiotiskt att blanda med NEB?

Oj, idiotiskt i aspekten av att peta i sig forskningspuder, och inte ha en aning gllandes hur substanserna reagerar vid blandning i kroppen eller vetskap om kade risker fr skador p inre organ och ev risk fr allvarlig skada kanske tom dd?
Hmm, antagligen.

Idiotiskt i aspekten av att i berusningssyfte uppn nnu hrdare kick och hgre vlmende? Knappast.

En 0,25a ur varje pse i en ordentlig lsning uppfylld i en Luer 5a satt rtt i venen, ger en upplevelse bst beskriven som att "ofrberedd f en kftsmll av en ngel".
Galen toleranskning dock, och personligen fredrar jag 4-CMC, men har dagligen under ett par mnader misshandlat min kropp genom att trycka i mig blandningen, och har inte mrkt av andra/vrre/starkare biverkningar bortsett frn trasiga knogar och ilska ver att skiten efter att tag nd inte biter. Vem vet, kanske kolar imorn dock - men nog fan boostar det finfint.

Kamikaze-mode on - Head first, can't loose!

/Odie
Citera
2015-05-04, 23:01
Medlem
SnowInformers avatar
Att dricka alkohol p 3-cmc borde vl vara bra? Aldrig druckit p en cs frut men antar att det blir r en trevlig kombination? Frmodar att man slipper trttheten som annars kan uppst d man dricker.
Citera
2015-05-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Att dricka alkohol p 3-cmc borde vl vara bra? Aldrig druckit p en cs frut men antar att det blir r en trevlig kombination? Frmodar att man slipper trttheten som annars kan uppst d man dricker.

Jag tycker det r jvigt smooth sailing att knppa ett par pilsner till 3cmc iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in