2015-04-30, 15:48
Bannlyst
Alla tjejer är slynor och de älskar att bli kallade det.
Lite kittlande
Citera
2015-04-30, 15:55
Medlem
NanaSangres avatar
För vi går igång på dominansen som sker genom viss nedvärdering. Detsamma gäller för de flesta kvinnor. De föesta kvinnor gillar att känna sig som objekt för mannens lustar

Du får det att låta som en envägskommunikation. Vi skulle inte bete oss så om vi inte fick gensvar från er, vilket vi får
Citera
2015-04-30, 16:10
Medlem
FemininFeminists avatar
Man ska inte blanda ihop sex och "vanligt beteende". Det är skilda saker. Jag tror inte att någon man skulle tycka det var OK om någon okänd kille kom fram till hans flickvän och sa att hon är en slyna. Då hade han fått stryk. Sex är som en egen dimension. Det är någonstans vi kan fly till från vardagens stress och krav.
Citera
2015-04-30, 16:36
Medlem
Skitsnack. Ni är osäkra små runknissar. Läs mina postningar om ni inte tror mig. Men jag har hela mitt liv slickat och svalt för att sedan dunka på så tjejen studsar. Och jag har fan aldrig kallat en tjej för nedsättande uttryck.

Själv har jag fan inga problem med att tjejen sätter sig på mitt ansikte och ger order hur det skall slickas, för att i nästa akt vända runt henne på alla fyra och knulla stenhårt doggy. Finns liksom ingen motsägelse mellan att ge tungt och svälja fittsaft för att i nästa ögonblick dunka stenhårt. Om man är på samma nivå som tjejen vill säga. Själva knullar jag bara tjejer där jag känner att vi är jämlikar och då är det som en tango. Många tror att tango handlar om en överlägsen man och en undergiven kvinna, men ack vad de bedrar sig. Den överlägsne mannen är nämligen helt beroende av den undergivna kvinnan. Tangon öppnar för många situationer med knä i pungen om man säger så... Finns tyvärr alltför många som inte förstår vad detta innebär.

Fan vad förbannad jag blir på sådana här trådar där folk tror det är normalt med depraverade porrfilmsbeteenden. Sex är en lek och dans mellan jämlikar, allt annat kallas våldtäkt.
Citera
2015-04-30, 16:40
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigPlans
Jag tror det kommer av att väldigt många tjejer blir upphetsade av just detta.. Bli hårt tagna och samtidigt kallade slyna, slampa, hora m.m. Majoriteten av de jag har varit med har gillat detta, och uppmuntrat till det.. Och detta gör ju att killar bär med sig det. Handlar inte om att man inte är en snäll och omtänksam kille.. Det är en kink.

Det är en kink, ja. Jag tycker mycket om att bli kallad nedvärderande saker när jag har sex. Slyna är favoriten, men så funkar ju ord som hora, slampa osv, också. Även saker gällande min etnicitet uppskattas då jag tycker mycket om raceplay. Men jag tycker det är viktigt att kolla så att ens partner faktiskt tycker om sånt innan man säger det, så han/hon slipper bli förolämpad, arg eller rentav ledsen. Sex ska ju trots allt vara kul.
Citera
2015-04-30, 16:43
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Skitsnack. Ni är osäkra små runknissar. Läs mina postningar om ni inte tror mig. Men jag har hela mitt liv slickat och svalt för att sedan dunka på så tjejen studsar. Och jag har fan aldrig kallat en tjej för nedsättande uttryck.

Själv har jag fan inga problem med att tjejen sätter sig på mitt ansikte och ger order hur det skall slickas, för att i nästa akt vända runt henne på alla fyra och knulla stenhårt doggy. Finns liksom ingen motsägelse mellan att ge tungt och svälja fittsaft för att i nästa ögonblick dunka stenhårt. Om man är på samma nivå som tjejen vill säga. Själva knullar jag bara tjejer där jag känner att vi är jämlikar och då är det som en tango. Många tror att tango handlar om en överlägsen man och en undergiven kvinna, men ack vad de bedrar sig. Den överlägsne mannen är nämligen helt beroende av den undergivna kvinnan. Tangon öppnar för många situationer med knä i pungen om man säger så... Finns tyvärr alltför många som inte förstår vad detta innebär.

Fan vad förbannad jag blir på sådana här trådar där folk tror det är normalt med depraverade porrfilmsbeteenden. Sex är en lek och dans mellan jämlikar, allt annat kallas våldtäkt.

Bevisligen gillar ju tjejer att bli kallade dessa saker men fortsätt du med din nobla kamp för jämlikt samlag med missnöjda kvinnor.
Citera
2015-04-30, 16:44
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen

Fan vad bra skrivet!
Citera
2015-05-01, 01:28
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Varför gillar många killar att kalla tjejer slynor och slampor under sexakten?

Citat:
Ursprungligen postat av Leah13
Hej killar, jag har inte haft sex med många killar (man kan räkna dem på 1 hand)

Citera
2015-05-04, 13:09
Medlem
BigPlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Det är en kink, ja. Jag tycker mycket om att bli kallad nedvärderande saker när jag har sex. Slyna är favoriten, men så funkar ju ord som hora, slampa osv, också. Även saker gällande min etnicitet uppskattas då jag tycker mycket om raceplay. Men jag tycker det är viktigt att kolla så att ens partner faktiskt tycker om sånt innan man säger det, så han/hon slipper bli förolämpad, arg eller rentav ledsen. Sex ska ju trots allt vara kul.

Instämmer på samtliga punkter!
Citera
2015-05-04, 13:13
Bannlyst
det enda jag kallat min tjej är prinsessan eller guldklimpen har aldrig känt eller märkt att man måste förnedra den man älskar under sina finaste stunder tillsammans
Citera
2015-05-04, 13:43
Medlem
empoisonnes avatar
En del snubbar gillar den typen av sex helt enkelt. Dock har de allra flesta jag har varit med så inte gjort. De allra flesta män som har varit med ett tag kan ta kommandot och knulla sin kvinna utan att hon känner sig använd och utnyttjad. Men det är ju faktiskt så att en del tänder på just den där känslan av att bli använd.

Hursomhelst så borde man kan kunna läsa av sin partner. Gillar hon det här? Går hon igång på smisk och att bli kallad hora? Får det här henne så kåt att hon inte vet vad hon ska göra? Så svårt är det ändå inte. När man läser sådana här saker så är det hemskt lätt att tro att många män har allvarliga brister i sina kognitiva funktioner. Men min upplevelse är dock att de allra flesta män inte har några svårigheter att läsa av situationer i sängkammaren. Och är man inte nöjd med det som sker så har man ett eget ansvar att kommunicera det. Om personen i fråga, mot förmodan, inte skulle märka det under aktens gång får man lov att säga det.
Citera
2015-05-04, 14:09
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Eh, det är väl helt normalt och många tjejer gillar det dessutom.
Alla kan ju inte vara lika välkammade och vanilj-tråkiga som trådens övriga ja-sägare.

Varför tror du att man nödvändigtvis behöver vara vanilj-tråkig för att man inte gillar att bli kallad hora och dylika epitet i sängen? Tjejen kanske går igång på att kalla killen för sådant, men inte att bli kallad det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in