• 1
  • 2
2013-04-16, 20:23
Medlem
Hej killar, jag har inte haft sex med många killar (man kan räkna dem på 1 hand), men ändå är det som att det inte spelar någon roll.
Jag träffade tex. en kille för några år sen som var mjuk och jättegullig mot mig. Vi träffades ett par gånger innan jag bestämde mig för att ha sex med honom. Vi började klä av oss och jag la mig på rygg. Han stoppade in kuken i min fitta och började sätta på mig hårt och snabbt tills han kom.
Jag tänkte att han kanske bara var överkåt. Vi blev hursomhelst kära, och han var verkligen gullig, men efter ett tag började han kalla mig slyna, slampa, hora och luder i sängen medan han hårdhänt knullade mig. Han drog alltid i mitt hår, gav mig örfilar och spankade mig. Till slut var det som att han bara använde min kropp och det tog slut kort efter det.
Några år efter träffade jag en annan kille som verkade trevlig. Vi började snacka och sen blev det sexsnack. Han frågade då mig om han kunde vara kund och jag prostituerad. Han ville ha mig som en lyxhora i utbyte mot att han skulle få göra vad som helst med mig, särskilt knulla mig i analen.

Vad är grejen? Väljer ni tjejer ni kan behandla som horor? Är bara nyfiken. Svara ärligt.
Citera
2013-04-16, 20:28
Medlem
PositiveNegatives avatar
Du träffar fel killar helt enkelt.. Det är långt ifrån alla killar som beter sig på det här sättet, om du inte tycker att det är okej får du ju säga ifrån!

Varför just dessa gillade det kan vara för att de gillar att vara extremt dominanta och "trycka ner" tjejen.
Senast redigerad av PositiveNegative 2013-04-16 kl. 20:38.
Citera
2013-04-16, 20:30
Medlem
AIKDaniels avatar
Finns flera trådar som diskuterar det här, den här bland annat...
https://www.flashback.org/t1366237p3
Citera
2013-04-16, 20:30
Medlem
SEjas avatar
brukar vara dom som vill bli kallade det
Citera
2013-04-16, 20:31
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leah13
Hej killar, jag har inte haft sex med många killar (man kan räkna dem på 1 hand), men ändå är det som att det inte spelar någon roll.
Jag träffade tex. en kille för några år sen som var mjuk och jättegullig mot mig. Vi träffades ett par gånger innan jag bestämde mig för att ha sex med honom. Vi började klä av oss och jag la mig på rygg. Han stoppade in kuken i min fitta och började sätta på mig hårt och snabbt tills han kom.
Jag tänkte att han kanske bara var överkåt. Vi blev hursomhelst kära, och han var verkligen gullig, men efter ett tag började han kalla mig slyna, slampa, hora och luder i sängen medan han hårdhänt knullade mig. Han drog alltid i mitt hår, gav mig örfilar och spankade mig. Till slut var det som att han bara använde min kropp och det tog slut kort efter det.
Några år efter träffade jag en annan kille som verkade trevlig. Vi började snacka och sen blev det sexsnack. Han frågade då mig om han kunde vara kund och jag prostituerad. Han ville ha mig som en lyxhora i utbyte mot att han skulle få göra vad som helst med mig, särskilt knulla mig i analen.

Vad är grejen? Väljer ni tjejer ni kan behandla som horor? Är bara nyfiken. Svara ärligt.

Du har träffat förgiftade män. Tro mig. Dessa killar är totalt inne i trender, populärkultur och att imponera på sina vänner för det de kallar status. Jag tror inte du har träffat rätt snubbar bara.

Hur kände du efter dessa antagligen för tidigt utlösta sexakter?

Så här kände nog han/dem efter dessa 2-3 minutare: http://fc02.deviantart.net/fs70/f/20...rn-d2y4lqp.jpg

Det finns fler fisk i sjön. Hoppas nästa du hittar är en bättre man.

Mvh
Citera
2013-04-16, 20:54
Medlem
Låter som en grabb som kollat lite för mycket porr
Citera
2013-04-16, 23:11
Medlem
Sightnesss avatar
Eh, det är väl helt normalt och många tjejer gillar det dessutom.
Alla kan ju inte vara lika välkammade och vanilj-tråkiga som trådens övriga ja-sägare.
Citera
2013-04-17, 05:35
Medlem
Obscurites avatar
Sa du någonsin till killarna att du inte gillade det? Vissa tjejer tänder på sånt, andra inte. De kanske antog att du är den sortens tjej som går igång på den sortens beteende i sängen.
Citera
2013-04-17, 06:07
Bannlyst
Jag tänder starkt på sånt
Även om min kille världens sötaste utanför sängen och behandlar mig som en prinsessa så är det kul när han blir så! Jag brukar vara den som inleder till att ha vilja det så Vissa kvinnor anser att det är säkert kvinnoförtryck men snälla någon!! Njut
Citera
2013-04-17, 08:26
Medlem
Codens avatar
Citat:
Varför gillar många killar att kalla tjejer slynor och slampor under sexakten?

För att ni är det

och för att många av er gillar det såklart
Citera
2013-04-17, 18:09
Medlem
Sinnes avatar
Citat:
...
Du ställer fel fråga. Du har råkat hitta ett par killar som beter sig så och inte lyckats förändra situationen. Vad kan du göra för att få en annan situation i framtiden?

Det finns killar som är sådana, det finns de som inte är det, vilka vill du ha och hur kan du hitta dem?
Citera
2013-04-17, 19:32
Medlem
Blondiemans avatar
Han anser att du är en slampa eftersom att du är så ludrig att du väljer att ha sex med honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in