Citat:
Ursprungligen postat av
BrutusBeefcake
Två trevliga teman där! Skall också ta tag i att få sett Yakuza papers-filmerna. Har de liggandes nånstans...Har varit en off-period på två månader i film nu vilket jag ber om ursäkt för eftersom mitt deltagande i forumet har blivit skralare i det sista. Men tillslut kommer det tillbaka när man minst anar det, känner ju mig själv väldigt bra.
Ja, vi har ju saknat dig här i tråden minst sagt, bara varit jag och alprazolam som snackat tillsammans här och undrat var alla har tagit vägen, men kul att se dig igen och att du kommer tillbaka sen med en bang! Jag laddade även hem
Yakuza Graveyard av Fukasaku nyss som jag har osedd, men den ska bli jävligt rolig att få se!
Citat:
Ursprungligen postat av
erection
Edit: Jävla subtitles fungerade inte tyvärr. Velat sett den ett tag och haft den på datorn, dock utan subtitles. Eftersom kriminella organisationer intresserar mig så skall det bli intressant att se. Som du nämnde så har man bara fått en liten inblick genom olika filmer, där de inte alltid är helt korrekt porträtterade.
Vilken relle är det som du har? Jag laddade hem filmen på Pirate Bay och fanns undertexter på subscene!