2015-04-29, 13:01
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRedondo
Tror inte att varken AM eller Real kommer få transferbud.

Gaya, Verratti, De Gea känns som en rätt bra sommar. Falcao känns inte som en bra värvning i dagsläget. De matcher jag sett han spela i år har han ju vart rent ut sagt urusel imo.
LvG spelar Falcao helt fel eller inte alls. Kan man få Falcao billigt tror jag det är ett mycket bra alternativ.
2015-04-29, 13:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
LvG spelar Falcao helt fel eller inte alls. Kan man få Falcao billigt tror jag det är ett mycket bra alternativ.

Han har ju tappat allt vad heter förstatouch, tajming, styrka, bollkänsla och positionsspel men vore ju roligt om Real Madrid ersatte den ständigt krititiserade Benzema med en Falcao som ser helt bedrövlig ut.
2015-04-29, 13:10
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Tror vi kan glömma alla tankar på att RM och AM skulle göra några spelarköp de kommande två transferfönsterna. Skitblaskan AB rapportera att radiokanalen Cadena Ser uppger att det internationella Fotbollförbundet, Fifa, har beslutat att inom kort dela ut köpförbud till bägge Madridlagen. Bakgrunden uppges vara samma som gav Barca ett motsvarande köpförbud i Januari- och årets sommarfönster.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article20707688.ab
Bara ATM är bekräftat av RFEF. RMs är dementerat av samma. RM har dock varit under granskning. Vi får se var det slutar.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-04-29 kl. 13:31.
2015-04-29, 13:12
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Han har ju tappat allt vad heter förstatouch, tajming, styrka, bollkänsla och positionsspel men vore ju roligt om Real Madrid ersatte den ständigt krititiserade Benzema med en Falcao som ser helt bedrövlig ut.
Det finns inga rykten om att sälja Benzema, tvärtom ryktas att man nekat ansenliga bud i Bale klass.
2015-04-29, 13:17
Medlem
Seriöst, hur tänker idioterna i City? tror många på det här forumet skulle värva bättre och smartare än dom. Wilshere för 40M?
Att man värvar en så begränsad spelare som Bony för 25M säger det mesta, avgå.

Kul dock att alla pengar i världen ändå inte räcker för att nå den framgång dom önskar och förväntar sig.
2015-04-29, 13:23
Avslutad
Citat:
Det finns inga rykten om att sälja Benzema, tvärtom ryktas att man nekat ansenliga bud i Bale klass.
Jaså, vilka skulle ha budat ca 80 miljoner pund/110 miljoner euro för Benzema? Drygt en miljard svenska kronor.
2015-04-29, 13:30
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jaså, vilka skulle ha budat ca 80 miljoner pund/110 miljoner euro för Benzema? Drygt en miljard svenska kronor.
PSG enligt rykten
2015-04-29, 14:43
Medlem
Skranks avatar
Citat:

På vilket sätt har LvG spelat Falcao helt fel? Han har uteslutande spelat som anfallare i United. Han har dessutom fått spela rätt mycket trots att han inte förtjänat det.
2015-04-29, 15:40
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
På vilket sätt har LvG spelat Falcao helt fel? Han har uteslutande spelat som anfallare i United. Han har dessutom fått spela rätt mycket trots att han inte förtjänat det.
Enligt mig ar Falcao likt Cavani spelare som enbart skall riva omkring i straff omradet och framfor mal inte ha uppgifter att hamta bollar pa mittfaltet som bada gor i respektive lag i alla matcher jag sett. Bara min asikt men den diskussionen kan vi ta nagon annanstans.
2015-04-30, 15:22
Medlem
"Nu är det officiellt!
Ilkay Gündogan ( 24 ) kommer inte att förlänga hans nuvarande kontrakt till 2016 med Borussia Dortmund . Det meddelade den tyska mästare 2011 och 2012 idag via pressmeddelande."

http://www.bild.de/sport/fussball/ilkay-guendogan/verlaesst-den-bvb-40768776.bild.html
2015-04-30, 15:27
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
"Nu är det officiellt!
Ilkay Gündogan ( 24 ) kommer inte att förlänga hans nuvarande kontrakt till 2016 med Borussia Dortmund . Det meddelade den tyska mästare 2011 och 2012 idag via pressmeddelande."

http://www.bild.de/sport/fussball/ilkay-guendogan/verlaesst-den-bvb-40768776.bild.html

Jaha. Vart går han då? Var det inte ManU som ville ha honom?
2015-04-30, 15:34
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
"Nu är det officiellt!

Echte Liebe...... Lech mich am Arsch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in