Citat:
Ursprungligen postat av
edko
Gillar honom inte hursomhelst.
Aha, så det är alltså mer hans skådespeleri du inte gillar och inte hans stil som regissör?
Citat:
Ursprungligen postat av
edko
Blir det giljotinen nästa om jag säger att jag tycker Battle Royale är rätt så överskattad?
Nej då, du är i din fulla rätt att tycka precis som du vill.

Jag brukar sällan klaga på folk pga av vad de har för smak, det känns ju som att det inte spelar mig jättestor roll ifall någon inte gillar samma filmer som mig, mer än att jag kanske går mer efter någon annans rekommendationer mer, vars smak överensstämmer mer med min.
Citat:
Ursprungligen postat av
edko
Och det ska vara humor?

Det ska det!

Antar att det är sån här typisk galen japansk over the top-konstigheter det rör sig om. Jag inväntar Rakii's vitsord på denna med spänning då jag nyligen köpte filmen på dvd. Spelar dock ingen roll för mig om den inte vore så bra då jag samlar på Kitano's filmer och skulle köpt den hur jäkla dålig den än vore. Nu tror jag däremot att den kommer att vara bra, och jag brukar gilla hans filmer överlag.
Citat:
Ursprungligen postat av
edko
Den där var ganska bra faktiskt. Tycker definitivt du borde se den.
Punkliv - Trist att Gonin ej föll dig i smaken, vet inte om jag kan rekommendera tvåan då. Har däremot för mig att den inte var så lik den första filmen, så det är möjligt att den kan funka för dig ändå. Jag tyckte ettan var lite bättre än tvåan, så kanske tycker du tvärtom då.