2015-04-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Centurion77 och ni andra som tror på detta. Hur skyddar ni er?

Borde det inte vara lättare att sprida via dricksvattnet?

Jag kommentar inte de andra inläggen som mest består av rent dravel och nonsens i alla fall.

Som svar på Din fråga: jag skyddar mig inte eftersom skiten finns överallt, inklusive i dricksvattnet. Det som sprids i luften regnar så småningom ned. Det handlar om att vara medveten om att det händer, vilket fler och fler världen över vaknar upp till - och även mycket annat. Det finns folk som går till ytterligheter med att försöka skydda sig. Personligen så anser jag att det är omöjligt. Gifter som sprids och Har spridits ut i decennier ligger kvar i lika många år, kanske t.o.m. långt efter vi alla är borta. Även om massan av fårskallar i förnekelse vaknar upp och erkänner korrelationen mellan ökningen av vissa, specifika sjukdomar och det här, så är det försent i alla fall här och nu. Stoppar vi sprayandet i dag så kommer framtida generationer att gynnas av det förstås. Det här har alltså pågått under en lång tid. Min gissning är att de första "experimenten" började på 50-talet i USA, kanske tidigare.
Senast redigerad av Centurion77 2015-04-28 kl. 16:22.
Citera
2015-04-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Stoppar vi sprayandet i dag så kommer framtida generationer att gynnas av det förstås.
Eftersom vi lever längre än tidigare tack vare sprayandet måste det vara en nackdel att sluta spraya.
Mäns medellivslängd för första gången över 80 år
Citera
2015-04-28, 18:43
Medlem
Citat:
Det handlar om att vara medveten om att det händer
Hur har det hjälpt dig i vardagen?
Citat:
Det finns folk som går till ytterligheter med att försöka skydda sig. Personligen så anser jag att det är omöjligt.
Hur skyddar sig då spridarna?
Citat:
Min gissning är att de första "experimenten" började på 50-talet i USA, kanske tidigare.
Och syftet är enligt dig?
Citera
2015-04-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Hur har det hjälpt dig i vardagen?

Hur skyddar sig då spridarna?

Och syftet är enligt dig?

Jag vaknade för 10+ år sedan och innan dess så levde jag i precis samma drömvärld som många här på tråden, varav säkert majoriteten tror på allt som skrivs i media, etc., inte minst på allt politikerna tuggar - att de "aldrig" skulle göra eller tillåta si eller så, etc. etc. Sverige är ett av de mest korrumperade länderna dessutom.

Som sagt, jag har aldrig letat efter sätt att skydda mig på eftersom det helt enkelt inte finns några vettiga sätt som Jag känner till. Så enkelt är det ju. Det förstår ju vem som helst. Hur skyddar man sig mot ett ständigt sprayande från jetplan som flyger kors och tvärs över himlen? Vad man däremot Kan göra är att minimera ev. riskfaktorer där de finns och där man ö.h.t. har möjlighet att påverka själv. Lever man i förnekelse så kliver man ju uppenbarligen på varje mina. Så länge massan fortsätter att se på melodifestivalen och idol, gå på krogen och sätta sitt eget bästa före alla andras (hyckleri räknas inte) så kommer det att fortsätta, precis som allt annat.

Den som sprider skiten vet också hur och vad som krävs för att kunna skydda sig. Skulle jag och alla andra konkret veta svaret på den frågan så vore vi lyckligt lottade till deras stora förtret.

Syftet? Allt ifrån väderkontroll till att manipulera människor.
Citera
2015-04-29, 09:14
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Jag vaknade för 10+ år sedan och innan dess så levde jag i precis samma drömvärld som många här på tråden, varav säkert majoriteten tror på allt som skrivs i media, etc., inte minst på allt politikerna tuggar - att de "aldrig" skulle göra eller tillåta si eller så, etc. etc. Sverige är ett av de mest korrumperade länderna dessutom.

Som sagt, jag har aldrig letat efter sätt att skydda mig på eftersom det helt enkelt inte finns några vettiga sätt som Jag känner till. Så enkelt är det ju. Det förstår ju vem som helst. Hur skyddar man sig mot ett ständigt sprayande från jetplan som flyger kors och tvärs över himlen? Vad man däremot Kan göra är att minimera ev. riskfaktorer där de finns och där man ö.h.t. har möjlighet att påverka själv. Lever man i förnekelse så kliver man ju uppenbarligen på varje mina. Så länge massan fortsätter att se på melodifestivalen och idol, gå på krogen och sätta sitt eget bästa före alla andras (hyckleri räknas inte) så kommer det att fortsätta, precis som allt annat.

Den som sprider skiten vet också hur och vad som krävs för att kunna skydda sig. Skulle jag och alla andra konkret veta svaret på den frågan så vore vi lyckligt lottade till deras stora förtret.

Angående det fetade ovan snälla, berätta för oss alla vem det är "som sprider skiten".
Citera
2015-04-29, 20:15
Medlem
constants avatar
Citat:

Du anser alltså att du är kemiskt manipulerad. Eller missförstår jag dig?

På vilket sätt märker du att det påverkar dig? Får du vanföreställningar? Något annat?
Senast redigerad av constant 2015-04-29 kl. 20:21.
Citera
2015-04-30, 15:21
Medlem
Citat:
Hur skyddar man sig mot ett ständigt sprayande från jetplan som flyger kors och tvärs över himlen? Vad man däremot Kan göra är att minimera ev. riskfaktorer där de finns och där man ö.h.t. har möjlighet att påverka själv.
Anser du att man skulle behöva skydd när man flyger igenom kondensstrimmorna? Om du skapade möjligheten att påverka själv, genom att du skapade kondensstrimmorna; skulle du fortfarande tro att det var "nån annan" som skapade dem?
Citera
2015-05-02, 10:20
Medlem
ulfsass avatar
Jag ser och ''tillverkar'' dessa strimmor nära nog dagligen i mitt jobb.

Helt normalt med långa och korta k-strimmor som naturligtvis är helt chemsfria.

Ännu har ingen chemstroende kunnat visa på ett enda av de tusentals chemsplan som måste finnas om deras teori skall kunna vara verklig. På marken då. Noll hittills.
Citera
2015-05-05, 16:48
Bannlyst
Chemtrails är giftiga, man ska vara försiktigt med detta, lätt att man insjunkar i döden en tid framåt.
Citera
2015-05-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Chemtrails är giftiga, man ska vara försiktigt med detta, lätt att man insjunkar i döden en tid framåt.
Är det är tack vare chemtrail som medellivslängden ökar varje år?
http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Mans-medellivslangd-for-forsta-gangen-over-80-ar/
Citera
2015-05-05, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Är det är tack vare chemtrail som medellivslängden ökar varje år?
http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Mans-medellivslangd-for-forsta-gangen-over-80-ar/
Det där har inget med chemtrails att göra
Citera
2015-05-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Det där har inget med chemtrails att göra
Hur förklarar du då att chemtrails gör att vi dör i förtid när vi i verkligheten blir äldre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in