2015-04-28, 20:38
Medlem
Ace Venturas avatar
Någon som kört den nya D-day kartan ännu? Hur är den och hur är gameplay på den?

Samma fråga gäller nya franska tanksen. Är det något att hänga i julgranen?
Citera
2015-04-28, 22:29
Medlem
rejvgudruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Någon som kört den nya D-day kartan ännu? Hur är den och hur är gameplay på den?
Den är sällsyntare än en enhörning. Jag gamade hela eftermiddagen och den kom upp en gång. Mycket att utforska där.
Citera
2015-04-28, 22:47
Medlem
Citat:

Samma fråga gäller nya franska tanksen. Är det något att hänga i julgranen?

köpte tier 9: an helt ok, riktigt kul, men jag gillar alla meds förutom batchatt så det kanske inte säger så mycket. Snabbare än en t-54 är den... vroom vroom i uppförsbackar.
Citera
2015-04-28, 23:49
Moderator
Amirons avatar
Alltså vad är det med premiumtanks och dess skitbössor?
Köpte precis Superpershing, för att ha en penga maskin.

Armorn och laddningstiden är helt ok, men skadan den gör suger slemmig grispung... och det är trots att jag siktar på weakspots

Det här är inte första gången heller, Furyn och den ryska Churchill tanken är samma sak.
Citera
2015-04-29, 01:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Ska vara sämre än motsvarande vanlig vagn med topputrustning.

Citat:
Bara en myt att det skulle ha lagts till en karta....skapa eller gå in på en träningsmatch.
Citera
2015-04-30, 11:31
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Köpte precis Superpershing, för att ha en penga maskin.

Armorn och laddningstiden är helt ok, men skadan den gör suger slemmig grispung... och det är trots att jag siktar på weakspots

Det här är inte första gången heller, Furyn och den ryska Churchill tanken är samma sak.

Köp en tier8 istället, gör mer pengar där och bössorna kan faktiskt penetrera tierX tanks, weakspots då..
Citera
2015-04-30, 13:10
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iixil
Köp en tier8 istället, gör mer pengar där och bössorna kan faktiskt penetrera tierX tanks, weakspots då..

Super Pershing ÄR tier8.

Du menar typ Löwe, T34 eller nån av 8.8 vagnarna?

Löwe och T34 har ju pen som duger iallafall
Citera
2015-04-30, 13:51
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Super Pershing ÄR tier8.

T34 är min absoluta favorit premium, visst den är lite långsam men med lite vana så dominerar den riktigt bra. Lite svår i T10 matcher förstås men spelar man försiktigt och med eftertanke så går den bra där med.
Citera
2015-04-30, 14:33
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Super Pershing ÄR tier8.

Japp, hade för mig att Super Pershing var lägre tier.

Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
T34 är min absoluta favorit premium, visst den är lite långsam men med lite vana så dominerar den riktigt bra. Lite svår i T10 matcher förstås men spelar man försiktigt och med eftertanke så går den bra där med.

T34 kan vara grymt bra, med turret armor och hög dmg. Löwe är bättre på avstånd enligt min mening.
Citera
2015-04-30, 14:37
Medlem
Iixils avatar
Någon som känner till en social klan, svensk/nordisk/engelsk som mest spelar för skoj? Alltid roligare att spela i pluton och går oftast mycket bättre.

Alternativt om någon vill spela så skicka mig ett PM.
Citera
2015-04-30, 17:02
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iixil

Har funderat på T34an till och från, men de vill ha 12k guld för den och det vetefan om det är värt det
Citera
2015-04-30, 17:25
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Har funderat på T34an till och från, men de vill ha 12k guld för den och det vetefan om det är värt det

Köpte den på fyllan så då var det värt det. Nu känns det lite meh, eftersom jag har T29 och snart T32 som båda är mer eller mindre lika.

WoT kan fort bli dyrt om man köper massa prylar.. Men med premiumtanks och premiumkonto så blir det lite roligare, man kan faktiskt ha kul ibland utan att oroa sig för att inte ha råd att reparera sin tank om den blir förstörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in