2015-04-25, 14:48
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Roligt att Josephine återvänder på måndag. Jätteroligt. Hur många timmar har hon varit borta från huset? Typ 12?

Och vilket "drama" det kommer bli sen. Hon är ju så satans timid så hon kommer garanterat krama om trollpackan som skickade "hem" henne timmarna innan.

Jepp, hon har ju redan avslöjat på hennes blogg att hon kommer tillbaks, då hon sagt att hon var iväg 6 veckor...

Givetvis kommer hon tillbaks för intrigens skull (oscar lär knappast komma tillbaka...)

Ja, hon är alldeles för timid, kommer förlåta Johannes direkt. Hon förlät Sara för att hon gick iväg med Johannes - Sara är en bully och Josephine lyder henne som en hund.
Citera
2015-04-25, 18:16
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Hur gay va inte Niklas i senaste avsnittet egentligen?! "Jag börjar få väldigt starka känslor för dig", är han född i farstun lr? Vem säger så till en tjej som "Sara", sämre gf-material får man leta länge efter. Men han tofflar på och går efter som en jävla svans
Citera
2015-04-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstercat
Måste hålla med den där Emelies är fan den jobbigaste människan jag har sett på år och dar, tycker synd om människorna som är i hennes krets i det privata.

Sen som en liten OT fråga angående såna här program, Hur kan folk se detta frivilligt? Blev tvingad av tjejen att se det här. Medan hon satt bredvid en, gapade om vilka muppar dom är och garvade i tid och otid medan jag skämdes bara av tanken att dela människoras med dessa patrask. Hur kan folk se charmen i idiot tv som PH, BB osv? Förstår inte underhållnings värdet i de hela. Mår fan bara illa efter en minut.

Kan nån vänlig själ som följer dessa program förklara det för mig?

Ingen gillar henne, en outcast kan man säga, smått retard.
Hon har inga vänner direkt för att ja, läs ovan.
Hennes nya vänner hon umgås med har precis fått börja gå på krogen. Fjortispack alltså. Pinsamt hänger med folk som är 5-6 år yngre.

Det roliga är att hon är den snyggare av dom. Så fatta hur fula hela gänget är
Citera
2015-04-27, 22:18
Medlem
Denna Bella lider av grova talfel? Pratar som en neandertalare och ser ut som en också, undrar om hon är nöjd med sina pattar, klassiskt "refund gap" med 30cm mellan brösten
Citera
2015-04-27, 23:15
Medlem
Ledarens avatar
Emelie verkar inte förstå att det är naturligt att folk pratar om vad som pågår på fester där de bor. Inget fel med skvaller, så länge det är sant, vilket det i detta fall var.
Citera
2015-04-28, 00:16
Medlem
swimmingpools avatar
Det är kul att kolla på bimbo-tv. Det blir alltid mycket drama. Kul också att se på den lyxiga miljö dom är i. Det finns ju knappt nåt att se på tv, så då får man kolla på sånt här.
Citera
2015-04-28, 00:27
Medlem
Vad heter låten som spelas ca 10.30 in i senaste avsnittet? Blir tokig hittar den inte. "I found a perfect girl" blabla Tacksam om nån vet
Citera
2015-04-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceyla
Vad heter låten som spelas ca 10.30 in i senaste avsnittet? Blir tokig hittar den inte. "I found a perfect girl" blabla Tacksam om nån vet

Letar också efter den! Någon Som vet?
Citera
2015-04-28, 01:44
Medlem
felpost
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-04-28 kl. 01:52.
Citera
2015-04-28, 02:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstercat
Måste hålla med den där Emelies är fan den jobbigaste människan jag har sett på år och dar, tycker synd om människorna som är i hennes krets i det privata.

Sen som en liten OT fråga angående såna här program, Hur kan folk se detta frivilligt? Blev tvingad av tjejen att se det här. Medan hon satt bredvid en, gapade om vilka muppar dom är och garvade i tid och otid medan jag skämdes bara av tanken att dela människoras med dessa patrask. Hur kan folk se charmen i idiot tv som PH, BB osv? Förstår inte underhållnings värdet i de hela. Mår fan bara illa efter en minut.

Kan nån vänlig själ som följer dessa program förklara det för mig?

Tja såna som du tittar på skiten och påstår sig senare ha blivit "tvingade till det" Det vore kanske idé till en ny dokusåpa. "Mitt ex tvingade mig att se på TV Nu tvingas hon se mig ha sex."
Citera
2015-04-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceyla

Ladda ner appen shazam, spela upp avsnittet och när låten kommer trycker du på shazam. Brukar stå då vad låten heter samt vad artisten heter
Citera
2015-04-28, 12:51
Medlem
hahahaha.
ikväll då jävlar kommer det blir drama.
Översättning, ikväll när jag fått i mig alkohol kommer jag våga ta tag i konflikten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in