2017-04-03, 22:17
Medlem
kukflashs avatar
Varför har Johannes sin fula krans på sig dygnet runt?!
Citera
2017-04-03, 23:06
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Hur tänker dom med uppläget? De är ju INGA som har vart tillsammans? Dom verksr ju bara ha festat en gång tillsammans så är man EX?
Jajo, det håller jag med dig om. Men å andra sidan är casting också så att du inte behöver ha varit tillsammans med tjejen i fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eftersom Calle är med tror jag att det bara är en tidsfråga innan Saga Scott kommer in. De knullade ju i typ en vecka under Paradise Hotel. Det räcker och blir över för att klassas som ett ex i det här programmet.

Att Saga är lösaktig vet vi redan och hon lär ha sex med 2-3 stycken minst. Det garanterar drama framöver
Nja, känns inte så troligt faktiskt.
Saga verkar ha gått "vidare" ifrån det livet som är typ Paradise, så jag skulle anta att det inte är henne iaf.
Citera
2017-04-03, 23:06
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför har Johannes sin fula krans på sig dygnet runt?!
Tycker den är fin.
Citera
2017-04-04, 16:01
Medlem
Stackars Addes barn.
Citera
2017-04-04, 17:39
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Johannes ser ut i ögonen, har attityden och resonerar som många av mina gamla intagna på anstalt ..

Någon som vet något om honom?
Hans lillebror har någon slags sjukdom som gjort att han blivit kort och blivit typ utvecklings störd. Han snackade ju gott om hur han älskade honom och att han skulle bli skit lack om han såg någon som drev eller skrattade åt en person med funktionsnedsättning. Kan vara så att han även jobbat som personlig assistent pga det. Osäkert, kommer inte ihåg. Så tror mest han hypar upp sig lite för att se mer interresant ut i programmet.
Citera
2017-04-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Hans lillebror har någon slags sjukdom som gjort att han blivit kort och blivit typ utvecklings störd. Han snackade ju gott om hur han älskade honom och att han skulle bli skit lack om han såg någon som drev eller skrattade åt en person med funktionsnedsättning. Kan vara så att han även jobbat som personlig assistent pga det. Osäkert, kommer inte ihåg. Så tror mest han hypar upp sig lite för att se mer interresant ut i programmet.

I programmet FKFK (för känd för kärlek) tror jag man fick se ett klipp med han och hans lillebror, som han då va personlig assistent till, om jag inte minns helt fel...
Citera
2017-04-04, 19:32
Medlem
Julia vilken äcklig slampa. Skulle inte röra henne med en tvång.

Kul att se hur johannes inte enbart gick på utseendet för en gångsskull och gick mer på personligheten.

Men som sagt det är johannes. Han kommer göra bort sig om några avsnitt!

Ali verkar som en toppenkille.

Calle världens player men han är fett skön och brudarna får skylla sig själva.
Citera
2017-04-04, 21:10
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poop1
I programmet FKFK (för känd för kärlek) tror jag man fick se ett klipp med han och hans lillebror, som han då va personlig assistent till, om jag inte minns helt fel...
Fint. Länk?
Citera
2017-04-06, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Fint. Länk?

Har ingen aning vilket avsnitt det var, zappade bara förbi just då, men varsågod att leta själv
http://www.dplay.se/fkfk/
Citera
2017-04-06, 23:23
Medlem
kukflashs avatar
Verkar som många ogillar Robin. Själv tycker jag han är rolig att kolla på
Citera
2017-04-08, 12:51
Medlem
Tror ni att Adde kommer in i årets ex on the beach? Han har ju varit med i de två andra säsongerna, så vore väl inte orimligt att han är med i denna också?
Citera
2017-04-08, 20:05
Medlem
antonijas röv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här