2015-04-24, 07:13
Medlem
cobhc87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Men jag kan förstå de som tycker Bella är snygg.

Är det halvnegern?
Nej, fyfan.
Citera
2015-04-24, 12:14
Medlem
Shuffless avatar
Kollade några minuter på detta program för någon dag sedan, min syster satt och kollade på det. Det här programmet är en utav anledningarna till att jag aldrig kollar på tv längre, hur jävla hjärndöda är inte alla som sitter och kollar på detta.
Citera
2015-04-24, 12:56
Medlem
Monstercats avatar
Måste hålla med den där Emelies är fan den jobbigaste människan jag har sett på år och dar, tycker synd om människorna som är i hennes krets i det privata.

Sen som en liten OT fråga angående såna här program, Hur kan folk se detta frivilligt? Blev tvingad av tjejen att se det här. Medan hon satt bredvid en, gapade om vilka muppar dom är och garvade i tid och otid medan jag skämdes bara av tanken att dela människoras med dessa patrask. Hur kan folk se charmen i idiot tv som PH, BB osv? Förstår inte underhållnings värdet i de hela. Mår fan bara illa efter en minut.

Kan nån vänlig själ som följer dessa program förklara det för mig?
Citera
2015-04-24, 13:33
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstercat
Måste hålla med den där Emelies är fan den jobbigaste människan jag har sett på år och dar, tycker synd om människorna som är i hennes krets i det privata.

Sen som en liten OT fråga angående såna här program, Hur kan folk se detta frivilligt? Blev tvingad av tjejen att se det här. Medan hon satt bredvid en, gapade om vilka muppar dom är och garvade i tid och otid medan jag skämdes bara av tanken att dela människoras med dessa patrask. Hur kan folk se charmen i idiot tv som PH, BB osv? Förstår inte underhållnings värdet i de hela. Mår fan bara illa efter en minut.

Kan nån vänlig själ som följer dessa program förklara det för mig?
jag ser på all sådan skit och ja enkelt svar är, jag vill störa mig på dom, jag vill bygga ett hat, jag vill att de ska gå åt helvete för dom
Citera
2015-04-24, 21:23
Medlem
Ex on the beach handlar om att skicka in folk, inte ut, och skicka in ex, inte nå jävla randoms som inte är ex, vafan enda sen förra exet kom in har den där jävla pajas rösten sagt, nästa ex kommer om 10 timmar fast sen går det två dagar, sen kommer det inget ex.

finns ju förfan flera där inne som inte har något ex ens, in med exen och låt alla stanna kvar, fan kolla man på engelska ex on the beach hade ju vissa 3-4 ex där inne och det var mycket roligare och kolla på och ingen åkte ut, det är inte PH eller Big Brother
Citera
2015-04-25, 00:28
Medlem
MettaFocks avatar
De kanske inte hittade några ex till de som måste lämna
Citera
2015-04-25, 01:26
Medlem
paperfaces avatar
Har inte kollat men läste en kort artikel i på expressen om deltagarna där de "berättar" lite om sig själva.

En person har tydligen framtida förhoppningar som lyder ". På ön vill hon visa vem hon verkligen är och i framtiden vill hon gifta sig välbärgat och flytta till USA."

Sådana här personer är de värsta jag vet. Inga riktiga ambitioner, låta någon annan jobba åt dem. Jävla idiot! De hämmar den mänskliga utvecklingen. Idiot!!! Jag blir fan förbannad över att någon säger något så dumt
Citera
2015-04-25, 01:50
Medlem
Ferry31s avatar
Berättarrösten är så jävla töntig. Passar inte alls och påminner om Eva & Adam serien från 90-talet
Citera
2015-04-25, 02:01
Medlem
Jasongenovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
hur jävla hjärndöda är inte alla som sitter och kollar på detta.
Är du autistisk? Varför ta saker på så stort allvar? Det är kul att se folk skämma ut sig på TV.
Citera
2015-04-25, 05:23
Medlem
EdwardNygmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Kollade några minuter på detta program för någon dag sedan, min syster satt och kollade på det. Det här programmet är en utav anledningarna till att jag aldrig kollar på tv längre, hur jävla hjärndöda är inte alla som sitter och kollar på detta.
Hur kan du ha sett det om du inte kollar på tv längre?

Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Addes kommentar: asså det här är inte ex on the beach. Det här är twist on the beach.

Deltagarna vet alltså namnet på programmet. Vadå uppgjort liksom?
Dom visste ju inte om upplägget på programet när dom sökte. När dom väl blir antagna och ska börja spela in så är det ju ganska självklart att dom får reda på vad som gäller.
Citera
2015-04-25, 13:55
Medlem
BreEEeevs avatar
Roligt att Josephine återvänder på måndag. Jätteroligt. Hur många timmar har hon varit borta från huset? Typ 12?

Och vilket "drama" det kommer bli sen. Hon är ju så satans timid så hon kommer garanterat krama om trollpackan som skickade "hem" henne timmarna innan.
Citera
2015-04-25, 14:43
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasongenova
Är du autistisk? Varför ta saker på så stort allvar? Det är kul att se folk skämma ut sig på TV.
Antar att dumma personer tycker om att se det, skit tv i sitt finaste. Och nej, jag är inte autistisk. Om jag vill se personer göra bort sig själv så kollar jag på cringe videos.
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardNygma
Hur kan du ha sett det om du inte kollar på tv längre?
Som sagt, min syster kollade på det och då bestämde jag mig för att se vad det är för skit hon kollar på. Har inte satt på tv'en själv med tanken att jag ska kolla på ungefär 3 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in