2015-04-27, 23:28
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Alltså man kan skratta lite åt Sebs damp-löpningar efter straffarna i de senaste matcherna, men när man ser den här bilden så fattar man att det inte är något tillgjort utan faktiskt genuina känsloyttringar.

Och fy fan vad snygg tröjan är utan reklam.

/feldgrau
Jag tycker det är väldigt vackert med såna firanden. Håller med om era tröjor utan reklam.
Citera
2015-04-28, 00:21
Medlem
AIKforever94s avatar
Hoppas på en ny seger imorgon onsdag! Vi brukar ha svårt för Åtvidaberg borta. Men hoppas det blir något likande som förra året.
Citera
2015-04-28, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Slant du med fingrarna när du skrev det fetade? Om inte så vill jag ha bildbevis.

Haha; humor
Citera
2015-04-28, 09:15
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Ja, Astrids distansskott och Bojanic fasta situationer var dagens behållning i HIF. Hanssons målvaktsspel också.

Annars är ju Simovic en riktig jävla best, tur han inte kan spela fotboll.

"Skjut" var ju en av kvällens behållningar!

Dessutom, Vibe, som dag och natt mot förra matchen, han var med och styrde i allt och var riktigt bra.
Citera
2015-04-28, 11:27
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.2949407-crespo-hoppades-fa-borja-trana-

Grattis Sundsvall, Åtvid, Falkenberg och allt vad ni heter. Ni har bara en nedflyttningsplats och en kvalplats att oroa er för den här säsongen. Grattis blåvitt till cupguldet.

Jaja, jag som gillar att åka till nya arenor får väl det se det positiva i det hela, nu får man chansen att åka till fler ställen man aldrig varit på nästa år. Typ Värnamo och Ängelholm. Längtar redan.
Många verkar glömma hur det såg ut förra säsongen vid sommaruppehållet, då slutade vi sexa. Finns fortfarande gott om tid att fixa en stabil mittenplats. Jag brukar vara grymt pessimistisk men känner mig ändå fortfarande förvånansvärt lugn. Med tanke på hur alla dömer ut oss i cupen så vinner vi med stabila 0-1, lex Malmö.
Citera
2015-04-28, 13:31
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
"Skjut" var ju en av kvällens behållningar!

Dessutom, Vibe, som dag och natt mot förra matchen, han var med och styrde i allt och var riktigt bra.

Fast Vibe borde nog gjort åtminstone ett mål till på de chanser och halvchanser han skapade. Upplever honom som lite långsammare och mer obeslutsam hittills i år än vad jag tyckte han var ifjol. Sedan vart ju domaren sådär när han låter bli att blåsa straff andra gången Vibe kapas i straffområdet.
Citera
2015-04-28, 15:43
Medlem
kostymnisses avatar
Lätt stressad konstaterar jag bara att vi i iaf några dagar är där vi hör hemma...

Gefle nästa. Sista matchen nånsin på Strömvallen, jag kommer inte sakna den arenan...
Citera
2015-04-28, 16:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Lätt stressad konstaterar jag bara att vi i iaf några dagar är där vi hör hemma...

Gefle nästa. Sista matchen nånsin på Strömvallen, jag kommer inte sakna den arenan...

"Lätt stressad konstaterar jag bara att vi i iaf några dagar är där vi hör hemma"... Kamratgården?
Citera
2015-04-28, 16:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Inte fan ligger ni 7:a?

Tror inte många människor på denna planet kommer sakna Strömvallen, ska bli desto mer intressant att spana in nya arenan.
Citera
2015-04-28, 16:41
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror inte många människor på denna planet kommer sakna Strömvallen,

Det är väl jag och Bornet då...kanske Salorm också. Är ju riktigt svag för gamla fina träläktare och allt det genuina med en riktigt gammal, gisten, fotbollsarena. Som gamla fina Söderstadion...(där försvann Bornet och Salorm).

Det enda tråkiga var väl underlaget, en riktigt tråkig och sliten konstgräsmatta.
Citera
2015-04-28, 18:05
Medlem
P.Gs avatar
Strömvallen är riktigt snygg ju, jag är bitter över att vi inte hinner dit en sista gång.
Citera
2015-04-28, 19:37
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det är väl jag och Bornet då...kanske Salorm också. Är ju riktigt svag för gamla fina träläktare och allt det genuina med en riktigt gammal, gisten, fotbollsarena. Som gamla fina Söderstadion...(där försvann Bornet och Salorm).

Det enda tråkiga var väl underlaget, en riktigt tråkig och sliten konstgräsmatta.
Skulle säga att just mattan är en stor del till att man inte gillar Strömvallen. Ser verkligen förskräcklig ut, speciellt på soliga dagar när det riktigt glänser om den.

Hoppas förresten att man slipper de förbannade måsarna på den nya arenan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in