2015-04-22, 00:12
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Ja hoppas inte han har för mycket griller i huvudet detta VM. För ett antal år sedan hade han mani på kölädret, bytte det säkert tjugo gånger under VM.
Han var inte i balans innan VM, hoppas verkligen han slutar grubbla och spela snooker i stället.

Skoproblemet ska ha att göra med att han har ont i fotleden eftersom han bröt foten under
en löptur i November. Tydligen så var de nya skorna totalt omöjliga att spela i.

Lite märkligt att han inte hade provat ut det tidigare kan man tycka,
Citera
2015-04-22, 05:57
Medlem
pettachis avatar
Ja märkligt, samtidigt Ronnie i ett nötskal att börja dona med saker under pågående match.
Citera
2015-04-22, 08:23
Medlem
InnesIs avatar
Var det någon annan som satt och såg Mark Williams vs Matthew Stevens? Jag tror det var frame 7 som var helt makalöst. Först oerhört fint defensivt spel från båda som gradvis utvecklades till otur och möjligen okoncentration från båda. Jag vet inte hur lång tid det till slut tog att spela klart men det var fantastiskt underhållande att se. Ingen av dem spelar bra nog för en final men det är trevligt när vi får godis likt detta tidigt i turneringen
Citera
2015-04-22, 11:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Var det någon annan som satt och såg Mark Williams vs Matthew Stevens? Jag tror det var frame 7 som var helt makalöst. Först oerhört fint defensivt spel från båda som gradvis utvecklades till otur och möjligen okoncentration från båda. Jag vet inte hur lång tid det till slut tog att spela klart men det var fantastiskt underhållande att se. Ingen av dem spelar bra nog för en final men det är trevligt när vi får godis likt detta tidigt i turneringen

Både Williams och Stevens har mycket hög potential men deras lägstanivå har sjunkit rejält.

Blir inte så mycket tid för snooker för mig under dom närmaste timmarna men uppdatera gärna i matchtråden om ni tittar.
Citera
2015-04-24, 10:38
Medlem
BleAivanos avatar
Shaun Murphy passar på och gnälla lite över O'Sullivan.

http://www.bbc.com/sport/0/snooker/32443960

Ytterligare en orsak till att avsky Murphy.
Citera
2015-04-25, 09:07
Medlem
InnesIs avatar
Såhär långt tycker jag nog att Mark Selby vs Anthony McGill har innehållit den bästa och mest stabila snookern. Har inte på långa vägar sett allt och oftast bara några fames från varje match men detta var bäst överlag av det jag sett.
Citera
2015-04-25, 13:39
Medlem
Moltas666s avatar
Öppnar förlusterna för Selby och Higgins upp för några överraskningar, fler än McGill?

Trots Dings vinst över Higgins så fanns det anledning att fundera över Dings spel.
Citera
2015-04-25, 15:05
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Öppnar förlusterna för Selby och Higgins upp för några överraskningar, fler än McGill?

Trots Dings vinst över Higgins så fanns det anledning att fundera över Dings spel.

Jag såg inte mycket av den matchen men även jag ställer mig tveksam till Dings insats av det jag såg. McGill såg däremot väldigt bra ut under sista delen av matchen (vilket var den jag såg).
Citera
2015-04-26, 13:37
Medlem
BleAivanos avatar
Kanske en förklaring till Allens dåliga spel?

Citat:
Mark Allen @pistol147

Everything gets put into perspective. Straight home today to see my poorly
wee supermum in hospital

https://twitter.com/pistol147/status/592289313448206336
Citera
2015-04-26, 21:01
Medlem
Dr_Dollars avatar
Är det nån som har sett "turnerings-trädet"..?

Kan Trump och Robertson mötas i finalen?
Det hade varit nånting, och inte alls omöjligt då båda spelar fruktansvärt bra just nu.
Citera
2015-04-26, 21:24
Medlem
Three-Gringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Det hade varit nånting, och inte alls omöjligt då båda spelar fruktansvärt bra just nu.

Ja de kan dom faktiskt

http://3a43ed9bbf8e4c3a0092-e5ae3e47d460213726cd286f2f322a12.r38.cf3.rackcdn.c om/ef9ad37f-5650-4a16-b91f-4a5d0c970d7c.pdf
Citera
2015-04-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Ärligt talat känns det mer spännande om det blir Ronnie och Neil i final, de har sett fruktansvärt skarpa ut rakt igenom egentligen.

Dock är det ju nu de tuffa matcherna börjar och jag ser sex potentiella finalister bland de åtta. Hawkins och Bingham tror jag inte alls på, men man har ju haft fel förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in