Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
om du läste lite tillbaka i tråden när jag rantade så hade du snappat det.
idag säger man "suröl" om allt som smakar lite syrligt, åt helvete fel då det klumpas ihop och blir svårt att hålla reda på.
Jo, det låter dumt. Men jag är ute efter att testa äkta, genuint suröl, och det är ju där jag har hamnat nu.
Gillar du Timmermans Kriek?