2015-04-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingn77
Mm...sånt lockar verkligen nykomlingar....

Spelade nyss mot en rank 274 i ett race. Man blir väldigt motiverad som nykomliing, i ett spel som nyligenm släpptes

Spelet är typ 2 år gammalt. lol
Citera
2015-04-25, 23:12
Medlem
kingn77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Spelet är typ 2 år gammalt. lol

Är du dum. eller möter jag verkligen gamla ps4-spelare?? Fast jag är PC-spelare???
Tappar så otroligt mycket förtroende för rockstar.

Bilracen ger jag 2 av 5 i betyg. Jag racar med de andra bilarna, man kämpar mot dem på banan, plötsligt märker jag att jag missat en checkpoint sen 200 meter tillbaka fast jag inte kört utanför banan...racet är kört....försöker hoppa ur det. Vill inte vänta 5 minuter på att racet avslutas. Men nä, jag måste hoppa ur och hamna i singelspelet först innan jag kan hoppa in i multiplay igen. Ibland tar det några försök innan jag är "online" igen.
Senast redigerad av kingn77 2015-04-25 kl. 23:17.
Citera
2015-04-25, 23:13
Medlem
kingn77s avatar
Spelet är inte 2 år gammalt för PC-spelare.
Citera
2015-04-25, 23:18
Medlem
Tjejen88s avatar
Citat:
Är du dum. eller möter jag verkligen gamla ps4-spelare?? Fast jag är PC-spelare???
Tappar så otroligt mycket förtroende för rockstar.
.

Tror man kan överföra sin charackter till pc likadant som man kunde från ps3 till ps4 så förutom gamla ps-spelare kommer det säkert finnas många xbox folk som gått över till pc med sina höga lvl
Citera
2015-04-25, 23:50
Medlem
Citat:
Är du dum.
Citat:
Spelet är inte 2 år gammalt för PC-spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88
Tror man kan överföra sin charackter till pc likadant som man kunde från ps3 till ps4 så förutom gamla ps-spelare kommer det säkert finnas många xbox folk som gått över till pc med sina höga lvl

Exakt, man kan föra över sin gubbe från konsoll till pc. Så du kommer nog att se spelare som är betydligt högre level än den 276:an du racade med.
Läs på innan du kallar folk dumma lilla vän.

Dessutom, hur fan tror du att någon skulle kunna bli lvl 276 på ett par veckor, du måste väl ha fattat att han var från konsoll? lol
Senast redigerad av jollythecat 2015-04-26 kl. 00:10.
Citera
2015-04-25, 23:51
Medlem
Om jag redan fört över min karaktär från PS4 till PC men nu lirar på PS4 iaf(pga att datorn inte pallade på bra grafik) kommer PC-karaktären även gå upp i level då eller måste jag återigen föra över karaktären, går det föra över den igen?
Citera
2015-04-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Om jag redan fört över min karaktär från PS4 till PC men nu lirar på PS4 iaf(pga att datorn inte pallade på bra grafik) kommer PC-karaktären även gå upp i level då eller måste jag återigen föra över karaktären, går det föra över den igen?
Från konsoll till pc kommer gubbarna att bli oberoende av varann, dvs att det du gör på pc kommer inte att påverka din konsoll gubbe. Du kan inte föra över en gubbe mer än en gang, så du kan inte tex levla på ps4 och sen föra över eller tvärt om.
Citera
2015-04-26, 00:15
Medlem
Citat:
Från konsoll till pc kommer gubbarna att bli oberoende av varann, dvs att det du gör på pc kommer inte att påverka din konsoll gubbe. Du kan inte föra över en gubbe mer än en gang, så du kan inte tex levla på ps4 och sen föra över eller tvärt om.
Det är ju bra om dem skriver det innan man för över gubben, jävla idioter. Va inne och kolla nu och mycket riktigt är det min gubbe... för en vecka sedan. Så nu kan jag alltså inte spela på PS4 medans jag väntar på att få råd med ett nytt grafikkort. Finns det någon chans att man kan kontakta rockstar och fråga om det går att lösa på nåt sätt? Eller är det bara skita i att spela GTA öht tills jag köper ett nytt grafikkort?
Citera
2015-04-26, 00:24
Medlem
kingn77s avatar
Att möta nördar nu som har spelat detta spel i flera månader på en konsol gör ju inte at man vill rösta på detta spel tiill årets bästa, no shit.
Citera
2015-04-26, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Det är ju bra om dem skriver det innan man för över gubben, jävla idioter. Va inne och kolla nu och mycket riktigt är det min gubbe... för en vecka sedan. Så nu kan jag alltså inte spela på PS4 medans jag väntar på att få råd med ett nytt grafikkort. Finns det någon chans att man kan kontakta rockstar och fråga om det går att lösa på nåt sätt? Eller är det bara skita i att spela GTA öht tills jag köper ett nytt grafikkort?

Alltså inte för att va sån kompis, men jag tycker nog den informationen gick ut ganska tydligt innan pc släppet.
Såklart du kan spela på ps4, du får helt enkelt se det som att du har 2 gubbar som ser väldigt lika ut, tvillingar kanske? Förstår att det känns surt dock.
Citera
2015-04-26, 00:32
Medlem
Citat:
Att möta nördar nu som har spelat detta spel i flera månader på en konsol gör ju inte at man vill rösta på detta spel tiill årets bästa, no shit.
Rösta inte då!
Citera
2015-04-26, 00:32
Medlem
Citat:
Alltså inte för att va sån kompis, men jag tycker nog den informationen gick ut ganska tydligt innan pc släppet.
Såklart du kan spela på ps4, du får helt enkelt se det som att du har 2 gubbar som ser väldigt lika ut, tvillingar kanske? Förstår att det känns surt dock.
Jag var lite för snabb där. Borde testat grafiken innan jag förde över gubben osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in