• 1
  • 2
2015-04-25, 17:40
Medlem
BushDidNineElevens avatar
Tjena FB!

Ngon som testat nya XRANGE ? 5 nya slim-sorter som rinner mindre och smakar lngre, dem r till och med billigare men mindre tobak tror jag.

http://www.snusbolaget.se/catalogsearch/result/?q=Xr
Citera
2015-04-25, 17:51
Medlem
whaks avatar
r ocks lite sugen p att sl till p en bara fr att ha testat.
Jag kollade lite snabbt fakta jmfrt mot vanlig General portion.

General Xrange white portion
Varumrke General
Snustyp Slim White Portion
Nikotinhalt 8,5 mg/g
Innehll per dosa 16,8 g
Producent Swedish Match

General portion
Varumrke General
Snustyp Portion
Nikotinhalt 8mg/g
Innehll per dosa 24g
Producent Swedish Match
Citera
2015-04-25, 18:13
Medlem
Kroesus-Sorks avatar
Testat Rap och General vit. Vet inte om jag mrker ngon strre skillnad i hllbarhet/rinning men den sitter riktigt gott under lppen. Stort plus att den kostar 27kr i lokala kiosken

Jag har krt uteslutande p dessa sedan de kom ut.
Citera
2015-04-25, 18:20
Medlem
James91s avatar
Kpte en stock Rap igr. Har inget att klaga ver n.
Citera
2015-04-25, 18:25
Medlem
Gameplayers avatar
Funderar p att testa. r dock lite orovckande att de har hgre nikotinhalt trots lgre vikt. Har de tillsatt extra nikotin artificiellt som med strong-snus? Gillar inte strong alls...
Citera
2015-04-25, 19:37
Medlem
Scarabeos avatar
Kpte en general vit fr att prova, mrker ingen direkt skillnad.
Citera
2015-04-25, 20:20
Medlem
Vattenspridares avatar
Kpte Gteborgs rap innan idag, knner ingen skillnad frutom priset och prillorna. Men dom var bekvma.
Citera
2015-04-25, 20:38
Medlem
franges avatar
Upptckte dem ocks idag p mitt lokala Ica Maxi, s kpte en dosa General Strong white tyvrr, gillar inte vare sig white eller miniprilla s var lite skeptisk, men jag tror jag gillar dem. Tycker att de verkar hlla lite lngre, och smaken knns mer ren p ngot stt.

Det roliga var att tjejen i kassan var ocks nyfiken p dem och undrade vad jag tycker om dem, och bad mig bertta om dem nsta gng jag r tillbaka i butiken

Snusar inte ett specifikt mrke utan har nstan alltid 5-10 olika sorter liggande hemma i kylen, har alltid tv olika dosor i byxfickan, dock r det vanlig portion och strong, som gller.
Citera
2015-04-25, 22:35
Medlem
Mr.Nesss avatar
Kpte en dosa XR Slim Large White igr (ska vl erstta Tailored White) och gillar snuset riktigt mycket faktiskt. Skna prillor som ligger riktigt fint under lppen

Betalade 30 kr fr en dosa, vilket jag tycker r helt okej ven om det r lite snus fr pengarna.
Inget snus jag kommer anvnda p heltid, men ngon dosa d och d fr det nog bli.
Citera
2015-04-26, 00:58
Medlem
BushDidNineElevens avatar
Kpte mig en General, den satte sig fint under lppen med mysiga 0.95 nikotin.
Jag ser dem helt klart vrda med priset 29kr p Willys

EDIT: Synd att prilan r slim men funkar sjlvklart nd!
Senast redigerad av BushDidNineEleven 2015-04-26 kl. 01:01.
Citera
2015-05-08, 11:29
Medlem
Slothberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Kpte en dosa XR Slim Large White igr (ska vl erstta Tailored White) och gillar snuset riktigt mycket faktiskt. Skna prillor som ligger riktigt fint under lppen

Betalade 30 kr fr en dosa, vilket jag tycker r helt okej ven om det r lite snus fr pengarna.
Inget snus jag kommer anvnda p heltid, men ngon dosa d och d fr det nog bli.

Jvlar vilket pris, fr Swedish Match produkter dessutom. Jag r s trtt p kaliber och kronan att jag r villig att ge det hr en chans, hoppas de slpper fler av sina klassiker i XR-serien.. typ Rda Lacket och Ettan portion.
Citera
2015-05-08, 13:57
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slothberry
Jvlar vilket pris, fr Swedish Match produkter dessutom. Jag r s trtt p kaliber och kronan att jag r villig att ge det hr en chans, hoppas de slpper fler av sina klassiker i XR-serien.. typ Rda Lacket och Ettan portion.
Jag misstnker att detta bara r introduktionspriser fr att locka till sig kunder, sen kommer det smyghjas. Brukar vara s med nya produkter.

Det snuset jag kpte var egentligen inte billigt. Dosan innehll bara 16.8 gram och d kan jag lika grna lgga till tio kronor och f en dosa Lundgrens Skne vit som innehller 21.6 gram
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in