2014-07-13, 00:07
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Kan meddela att denna fantastisk kommetator o expert på fotboll fått fast kontrakt o tjänst hos Svt Sporten o börjar nu denna höst.

Bra tillskott o kunnig.
inkvoterad blatte tillsammans med fjäll.

fjäll e helt ok men nannskog ger jag inte mycket för.
Senast redigerad av brotuck 2014-07-13 kl. 00:09.
Citera
2014-11-04, 23:49
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Jag menade nog att hans far/mor förmodligen är afro-amerikan då.
Nej fan... Har för mig att han var Colombian... Kan dock inte bekräfta
Citera
2014-12-28, 12:52
Medlem
nogoodzigges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayman76
Halvamerikan säger absolut ingenting eller menar du halvindian? 😄

Hans farsa är afro-amerikan (född i Chicago men bor numera i Houston) & hans morsa är hel-svensk (från Norrköping, men numera i Helsingborg).
Citera
2015-04-25, 14:01
Alltså, Daniel Nannskog är så fruktansvärt pinsam som fotbollstyckare. Vilken tomte, rent ut sagt.

Jag kommer aldrig glömma hans bisarra hyllningar till Brasilien i SVT:s VM-studio förra året. Han stod och dillade om att Luiz och Silva var världens bästa mittbackspar någonsin, att det aldrig hade funnits några lika samspelta och lika bra individuellt. Daniel är onekligen lätt att imponera på. Tjonga en boll upp mot en anfallare, eller bredsida in bollen i mål från en meter och du är världsklass i Daniels bok. Okej att alla har subjektiva och personliga åsikter, det är mer speciellt inom fotboll än någon annanstans, men kom igen, lite kan man förhålla sig till fakta, statistik och verkligheten. Han snackade också om att Brasilien var självklara vinnare, han såg inget annat. Mästerskapet behövdes i princip inte spelas. Jag tycker att jag som lekman såg stora brister i Brasiliens trupp innan VM. Men, som sagt, Daniel är gravt lättimponerad.

När han håller utläggningar i Fotbollskväll om Malmö och Markus Rosenberg är han nästan lika pinsam. "Mackan" är världsklass och Malmö håller hög europeisk nivå. Kom igen. Malmö är ett mycket bra allsvenskt fotbollslag, men i Europa håller de inte (av helt förståeliga skäl, ska tilläggas, men Daniel brer ju på som om det inte fanns en morgondag), och Rosenberg är en finfin forward, men världsklass? Nja....NEJ.

Jag tycker Daniel är en av Sveriges absolut sämsta fotbollstyckare. Allt han har är sina superlativ.
Citera
2015-04-25, 14:08
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Alltså, Daniel Nannskog är så fruktansvärt pinsam som fotbollstyckare. Vilken tomte, rent ut sagt.

Jag kommer aldrig glömma hans bisarra hyllningar till Brasilien i SVT:s VM-studio förra året. Han stod och dillade om att Luiz och Silva var världens bästa mittbackspar någonsin, att det aldrig hade funnits några lika samspelta och lika bra individuellt. Daniel är onekligen lätt att imponera på. Tjonga en boll upp mot en anfallare, eller bredsida in bollen i mål från en meter och du är världsklass i Daniels bok. Okej att alla har subjektiva och personliga åsikter, det är mer speciellt inom fotboll än någon annanstans, men kom igen, lite kan man förhålla sig till fakta, statistik och verkligheten. Han snackade också om att Brasilien var självklara vinnare, han såg inget annat. Mästerskapet behövdes i princip inte spelas. Jag tycker att jag som lekman såg stora brister i Brasiliens trupp innan VM. Men, som sagt, Daniel är gravt lättimponerad.

När han håller utläggningar i Fotbollskväll om Malmö och Markus Rosenberg är han nästan lika pinsam. "Mackan" är världsklass och Malmö håller hög europeisk nivå. Kom igen. Malmö är ett mycket bra allsvenskt fotbollslag, men i Europa håller de inte (av helt förståeliga skäl, ska tilläggas, men Daniel brer ju på som om det inte fanns en morgondag), och Rosenberg är en finfin forward, men världsklass? Nja....NEJ.

Jag tycker Daniel är en av Sveriges absolut sämsta fotbollstyckare. Allt han har är sina superlativ.

Tycker han är ganska påläst och nyanserad för det mest. Malmö är per definiton ett lag som håller en hög Europeisk nivå. Hur fan kan man annars gå vidare till slutspelet i Champions League?
Skulle säga att de åtminstone hör till topp 50 i Europa.
Citera
2015-06-08, 21:53
Medlem
eternussermos avatar
Den här var ju riktigt kul

https://youtu.be/FPac5UpZosA
Citera
2015-06-09, 23:41
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Tycker han är ganska påläst och nyanserad för det mest. Malmö är per definiton ett lag som håller en hög Europeisk nivå. Hur fan kan man annars gå vidare till slutspelet i Champions League?
Skulle säga att de åtminstone hör till topp 50 i Europa.

Självklart är Nannskog både påläst och nyanserad. Ibland är han lite yvig i sina omdömen, mycket beroende på att han är engagerad och spontan.

Nannskog är en frisk fläkt. Dessutom har han givetvis helt rätt angående Malmö FF.
Citera
2016-04-14, 08:37
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Den här var ju riktigt kul

https://youtu.be/FPac5UpZosA

jag gillar den här mer https://www.youtube.com/watch?v=TrgFVld6eqw

första jag tänkte på han liknade just David Batra lite.
Citera
2016-06-13, 18:29
Medlem
issojärvens avatar
Jag tycker Nannskog känns genuin. Han är en känslomänniska som bjuder på sig själv och det uppskattar jag.

Tycker han är en bra kommentator. Hur han är som privatperson har jag ingen aning om, dock tycker jag att om fallet var sådant att han häcklade Ekwall så är det bara rätt.

Har svårt för Ekwall, han känns falsk!
Citera
2016-06-15, 22:18
Medlem
Bavaros avatar
Nannskog är skön, spontan och inte så jävla tillgjord. Kan mycket fotboll, en riktigt underskattad målskytt engång i tiden.

Riktigt bra val av TV-sporten, inte som TV4 som kör den riktiga PK/inkvotering, med två tjejer varav den ena sk vara expert på herrfotboll Var det BPs U17? som utklassade damlandslaget och så sitter en gamal landslagsspelare och ska vara expert på Herr-EM. Hon har ju inte hållit på med samma sport som det som spelas i Frankrike.

Heja Daniel Nannskog.
Citera
2016-06-15, 23:24
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av issojärven
Jag tycker Nannskog känns genuin. Han är en känslomänniska som bjuder på sig själv och det uppskattar jag.

Tycker han är en bra kommentator. Hur han är som privatperson har jag ingen aning om, dock tycker jag att om fallet var sådant att han häcklade Ekwall så är det bara rätt.

Har svårt för Ekwall, han känns falsk!

Alla som häcklar Ekwall gillar vi. Nu har Nannskog dessutom skojat med vår nya förbundskapten Jan Andersson.
Citera
2016-06-16, 00:30
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Nannskog är skön, spontan och inte så jävla tillgjord. Kan mycket fotboll, en riktigt underskattad målskytt engång i tiden.

Riktigt bra val av TV-sporten, inte som TV4 som kör den riktiga PK/inkvotering, med två tjejer varav den ena sk vara expert på herrfotboll Var det BPs U17? som utklassade damlandslaget och så sitter en gamal landslagsspelare och ska vara expert på Herr-EM. Hon har ju inte hållit på med samma sport som det som spelas i Frankrike.

Heja Daniel Nannskog.

Varför sägs detta aldrig om alla dessa jävla manliga journalister som aldrig har spelat en enda minut elitfotboll? Vad är det som skiljer där egentligen? Ingen av dem har samma erfarenhet - ändå lyfts bara detta emot kvinnorna av någon anledning. Taffligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in