2016-06-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Tycker han är ganska påläst och nyanserad för det mest. Malmö är per definiton ett lag som håller en hög Europeisk nivå. Hur fan kan man annars gå vidare till slutspelet i Champions League?
Skulle säga att de åtminstone hör till topp 50 i Europa.

Ge dig ! Varenda klubb i PL Serie A Bundesliga och La liga är bättre o därefter finns de minst 50 klubbar i andra ligor som är bättre.
Citera
2016-06-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Nannskog är skön, spontan och inte så jävla tillgjord. Kan mycket fotboll, en riktigt underskattad målskytt engång i tiden.

Riktigt bra val av TV-sporten, inte som TV4 som kör den riktiga PK/inkvotering, med två tjejer varav den ena sk vara expert på herrfotboll
Var det BPs U17? som utklassade damlandslaget och så sitter en gamal landslagsspelare och ska vara expert på Herr-EM. Hon har ju inte hållit på med samma sport som det som spelas i Frankrike.

Heja Daniel Nannskog.

Varför skulle hon inte kunna ha en roll som expert bara för att hon är kvinna? Du har ju ingen aning hur mycket eller lite hon studerat herrfotboll. Hur många framgångsrika tränare finns det inte som aldrig varit på någon nivå att tala om? Sportjournalister som sitter i PL studion som experter.

Visst kan du tycka att de är dåliga och inkvoterade, men att dra upp deras tidigare karriärer och att p17 vann en träningsmatch tycker jag inte har något med saken att göra.
Citera
2016-06-17, 10:19
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom

Visst kan du tycka att de är dåliga och inkvoterade, men att dra upp deras tidigare karriärer och att p17 vann en träningsmatch tycker jag inte har något med saken att göra.

Det kan mycket väl vara relevant men inte i en skvallertråd om Daniel Nannskog.

Daniel har spelat herrfotboll på hög nivå i Allsvenskan, som proffs utomlands och i landslaget. Dessutom en kort sejour som tränare.

Han har dessutom ett gott sinne för practical jokes.
Senast redigerad av Moltas666 2016-06-17 kl. 10:38.
Citera
2016-06-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det kan mycket väl vara relevant men inte i en skvallertråd om Daniel Nannskog.

Daniel har spelat herrfotboll på hög nivå i Allsvenskan, som proffs utomlands och landslaget. Dessutom en kort sejour som tränare.

Han har dessutom ett gott sinne för practical jokes.
Ja jag tycker också att Daniel Nannskog är utmärkt i sin roll, främst för det lyser igenom hur mycket han älskar att sitta och prata fotboll. Dock är det många som sitter på kunskaper men få som kan förmedla så att man blir intresserad av vad de pratar om, där är Daniel ett undantag. Sen om han har bättre koll på fotboll än sina kollegor låter jag vara osagt. Det är inte det primära, då det mesta som sägs ändå bara är självklarheter för en fotbollsintresserad. Viktigast är att gå igenom rutan och ge en behaglig sändning.
Citera
2016-06-30, 23:15
Medlem
Silltunnas avatar
Finns det någon substans i ryktena kring Nannskogs förtjusning i alkohol, kokain och kvinnor och att det delvis var det som satte punkt för hans proffskarriär?
Citera
2016-07-01, 00:12
Nannskog känns mer nedtonad under detta EM än tidigare mästerskap. Det uppskattas!
Tjejerna tycker jag sköter sig väldigt bra.

Däremot fortsätter Hussfelt att vara lika jobbig som vanligt. "Vilka höfter!" och sådant trams. Nästan i klass med Strömbergs "Ahhhhuuuuhhh" varje gång en boll går mot mål. Eller Härenstams konstanta dösnack, ungefär:"Ronaldo som är oerhört populär hemma i Portugal".

Fjäll och Åslund, och Bosse P är annars de jag håller som bäst när det kommer till att surra om fotbollen!
Senast redigerad av GenesisP 2016-07-01 kl. 00:15.
Citera
2016-08-10, 19:49
Bannlyst
Nannskog är sjukt kompetent och kunnig inom fotboll. Ganska rolig dessutom. Alltid intressant och aldrig tråkigt att höra och lyssna på honom!
Citera
2017-10-23, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Regnskogen kanske. Han är ju relativt lik en gorilla.
Ja Silverrygg i "Vironga" bergen skulle kunna vara hans tvilligbror.
Citera
2017-11-21, 19:11
Medlem
Garderobs avatar
Inte speciellt smickrande uttalande från hans chef på SVT idag:

”Medarbetaren kommer den närmsta tiden inte att ha några journalistiska uppdrag för SVT. Vi är överens om att medarbetaren nu ska fokusera på att hantera och ta ansvar för det som hänt på den tidigare arbetsplatsen. Detta arbete inleds nu och kommer att ta några veckor. Efter det kommer jag att ta beslut om samarbetet kan fortsätta eller inte.”

Dagens Nyheter 21 nov 2017
Citera
2017-11-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Inte speciellt smickrande uttalande från hans chef på SVT idag:

”Medarbetaren kommer den närmsta tiden inte att ha några journalistiska uppdrag för SVT. Vi är överens om att medarbetaren nu ska fokusera på att hantera och ta ansvar för det som hänt på den tidigare arbetsplatsen. Detta arbete inleds nu och kommer att ta några veckor. Efter det kommer jag att ta beslut om samarbetet kan fortsätta eller inte.”

Dagens Nyheter 21 nov 2017

Hur vet du att det är Nannskog?
Citera
2017-11-21, 19:23
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Genom att jämföra dokumenterade trakasserier som Nannskog har ägnat sig åt på sina tidigare arbetsplatser med beskrivningarna av de som ”medarbetaren” på SVT Sport med liv och lust har ägnat sig åt.
Citera
2017-11-21, 19:29
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina

Hans namn dyker upp i den här tråden: (FB) Sparkad från sitt gamla jobb p.g.a sexuella övergrepp. Nu på SvT!

Vet inget mer än så och tar därför ingen ställning till något öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in