Citat:
Ursprungligen postat av
BernardLoutre
OK, nu gäller det att öppna våra hjärtan: Svenska Staten kan chartra 10 st Airbus A380 från Emirates. De brukar väl ta cirka 500 pax men om man river ut sätena kan man säkert dubbla det. Om De bara flyger tur och retur från Tripoli 2 gånger på en dag så kan de greja 20 000 per dag. Det blir 600 000 per månad, 7,2 miljoner på ett år.
Jag får det till att vi har löst Afrikas fattigdomsproblem om cirka 147 år.

Om man stuvar in mer folk i planen och kör lite tätare så kan det gå ännu snabbare. Jag är inte 100% säker på matten så vänligen korrigera mig om jag har räknat fel.
Jag är helt inne på din linje! Arlanda är dessutom överfullt med hotellrum där de kan bo i väntan på en bostadsrätt. Under tiden kan de ackumulera bidrag medan de väntar. Givetvis sak ingen koll göras eller krav ställas. Det vore rasistiskt+fascistiskt. Skulle någon opponera sig är detta rasistiskt+fascistiskt. Vi vet alla att det är det värsta brottet, våldtäkt är ingenting mot att känna sig KRÄNKT!
Jag vet att det finns massa vidriga, äckliga svenska pensionärer som sitter på lägenheter också. Om de inte dör av att hamna sist i vårdkön hela tiden pga 150000 nya vårdkrävande människor/år utan någon som helst upptrappning av vårdplatser, så kan dessa sättas i gamla kaserner från det nedmonterade försvaret. Deras lägenheter kan sedan delas ut till dessa fantastiska människor som vi är så otroligt underlägsna.
Vi skulle också kunna köpa samtliga finlandsfärjor, dessa kan användas som hotell för räddningarna.
För att de inte ska bli missnöjda bör dock hytterna rustas upp. Ett halalslakteri på varje båt ska givetvis med också.
Svenska ungdomar, dessa vidriga små horor, de kan gott bo hos mamsen och pappsen. Hyreslägenheter ska gå till behövande! Annektering av sommarstugor från vidriga borgarsvin som romer kan ha och bo i låter inte fel det heller!
Se där, på bara några rader har jag löst världsproblemen. Det gick även i byxan på mig, jag blev så överrumplad hur GOD jag är. Jag är en fantastisk människa!