2015-04-21, 20:41
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Är allt som handlar om mordet på Malin Lindström och den misstänkte GM redan inspelat?

Enligt TV4, som jag mailade, är programmen inspelade. Eftersom fallet med mordet på Malin har nämnts med anledning av programserien, bör det avsnittet vara inspelat.
Citera
2015-04-21, 22:05
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Enligt TV4, som jag mailade, är programmen inspelade. Eftersom fallet med mordet på Malin har nämnts med anledning av programserien, bör det avsnittet vara inspelat.

Om de nu kommit längre med fallet borde då inte man hört något från media?

Ska man dra slutsatsen att dessa gubbar i kostym inte bidrog med något?
Citera
2015-04-21, 22:17
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Om de nu kommit längre med fallet borde då inte man hört något från media?

Ska man dra slutsatsen att dessa gubbar i kostym inte bidrog med något?

Ingen aning. Det har stått i media att i de flesta av de fall som de undersökt, är de säkra på gm. Om det gäller fallet med Malin, vet jag inte. Det ska i alla fall bli intressant att se om de kommer fram till något nytt eller inte.
Citera
2015-04-21, 22:21
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ingen aning. Det har stått i media att i de flesta av de fall som de undersökt, är de säkra på gm. Om det gäller fallet med Malin, vet jag inte. Det ska i alla fall bli intressant att se om de kommer fram till något nytt eller inte.

Rätt mig om jag har fel.. men det känns rätt uppenbart att de kört fast. Annars borde vi hört något från media att de återigen gripit Olof Wiberg ( som för övrigt dessa utredare känner till är GM ).
Citera
2015-04-21, 22:21
Medlem
swimp78s avatar
Det skulle väl vara första gången nånsin isåfall som slasktv på tv3 skulle göra nån reell skillnad genom jouralistisk arbete.. Är tyvärr skeptisk. Förväntar mig nån sorts allmän "kommentarer på det? och nån pixlad typ med förvrängd röst som springer iväg och säger INGA KOMMENTARER".
Citera
2015-04-21, 22:44
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det skulle väl vara första gången nånsin isåfall som slasktv på tv3 skulle göra nån reell skillnad genom jouralistisk arbete.. Är tyvärr skeptisk. Förväntar mig nån sorts allmän "kommentarer på det? och nån pixlad typ med förvrängd röst som springer iväg och säger INGA KOMMENTARER".
tv3?
Citera
2015-04-21, 22:47
Medlem
swimp78s avatar
Ja tv3, tv4 whatever. Same shit different name. Vilken kanal Hasse Aro nu befinner sig på för tillfället
Citera
2015-04-21, 22:55
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ja tv3, tv4 whatever. Same shit different name. Vilken kanal Hasse Aro nu befinner sig på för tillfället
Det har inte framgått någonstans att Aro ingår i produktionen. Varför tror du det?
Citera
2015-04-21, 23:01
Medlem
Har det någonsin varit snack om att MGM hade medhjälpare i något läge?
Citera
2015-04-21, 23:07
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Rätt mig om jag har fel.. men det känns rätt uppenbart att de kört fast. Annars borde vi hört något från media att de återigen gripit Olof Wiberg ( som för övrigt dessa utredare känner till är GM ).

Jag vet inte om det ens skulle gå att döma någon för mordet heller i dag. Om jag får gissa, så är det kanske mer för att söka svar på vad som hände (ev. att de nya utredarna hittar nya saker, som tidigare utredarna missat).
Citera
2015-04-21, 23:08
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Hasse Aro har väl inget med detta att göra? Eller har jag missat något?
Citera
2015-04-21, 23:10
Medlem
F3ttans avatar
Det går att göra,

Det är upp till nåt ynka DNA spår som SKL har, men de väntar på tekniken att använda det bara..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in