Citat:
Ursprungligen postat av
ulvan
Har samma önskemål här som dig

Skulle också gärna vilja se bilden som det ser ut som någon sitter där, för jag ser ingen person i förarsätet, även om jag zoomar in eller ändrar kontrast mm

Vet inte hur man laddar upp.
Men det man kan skönja är som tidigare skribent skrev är ett vänster ben vinklat utåt mot den öppna dörren och ett till ben som följer mittpanelens linje men avviker och att det är ett tjockare typ tyg oban knäna. Övriga kroppen syns inte (skulle tippa på att den ligger tvärs över/i mot passagerarsätet. Men som sagt, det kan bara helt fel.
Ett orginalfoto kanske skulle göra saken lättare.
Det bar nån som fick fram orginalfoton från Dansk tidning/fotograf tidigt i tråden har jag för mig. Så beroende på vem som tog bilden kanske det går att få tag i originalet.
Nån bild från andra hållet har jag inte sett (och tror inte det finns heller).
För fallets del spelar den här detaljen ingen större roll, tycker jag. Det som är intressant (om man ska använda det ordet i såna här sammanhang) är varför det hände.
Där är goxosha mest tydlig med förklaringar hittills, oavsett om de stämmer eller inte. Men jag förstår att knapptnån info kommer fram för de närstående kan jag tänka mig föraktar tråden och de som vet "på riktigt" skulle knappast skriva nåt här, tror jag, så fumlandet i mörker fortsätter väl...