2015-04-20, 14:45
Medlem
speedygonsalezs avatar
Några av de som vart med ett tag..

Drogrelaterat -> AAS
Ex. alladin, bengtzz.
Citera
2015-04-20, 14:47
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Vet inte om det redan har tagits upp, men en intervju med admin hade varit otroligt intressant!

Annars skulle en intervju med #ÅnkelGunnar vara intressant, till exempel frågor om varför han blev moderator och sedan lämnade jobbet.

I övrigt tycker jag podden är mycket trevlig att lyssna på.

Trevligt Admin hade varit guld.. men har svårt att se att denne skulle ställa upp i dagsläget. Det är lite av ett framtida mål - hoppas lite i smyg på att han(?) kanske ställer upp för avsnitt 100, haha. Kanske är värt att ta kontakt ändå, hmm.

Tack för tipset om ÅnkelGunnar. Ska kika på det och kanske dra iväg ett PM.
Citera
2015-04-20, 14:55
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Trevligt Admin hade varit guld.. men har svårt att se att denne skulle ställa upp i dagsläget. Det är lite av ett framtida mål - hoppas lite i smyg på att han(?) kanske ställer upp för avsnitt 100, haha. Kanske är värt att ta kontakt ändå, hmm.

Tack för tipset om ÅnkelGunnar. Ska kika på det och kanske dra iväg ett PM.
Härligt, ser fram emot nästa avsnitt!
Citera
2015-04-20, 22:26
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Trevlig podd, måste ge beröm till du som styrt ihop detta. Finns ju många intressanta kufar här på flashback uppenbarligen
Citera
2015-04-20, 22:34
Bannlyst
Leta upp motståndare till fb, som säger att dom inte har konto/kollar men ändå är emot, och gå igenom forumdel för forumdel, detta kan ju ta en del tid men går ju att klippa till podformat.

Som USP till iaf desperata politiker kan du ange att det går att fiska röster här

Vore kul att höra folk som är "emot" forumet bara för att det är pedofili knark och annat hemskt här verkligen se och troligtvis sakta men säkert ändra ställning.
Senast redigerad av dacra 2015-04-20 kl. 22:37.
Citera
2015-04-20, 22:52
Medlem
moongoats avatar
När kommer jag få vara med?!?!
Citera
2015-04-21, 00:36
Medlem
Fappy11s avatar
Jag hade velat höra en liten intervju med Gammal Hårdrockare
Citera
2015-04-21, 02:13
Medlem
katastrofernas avatar
Ett avsnitt om UE forumet hade varit intressant, tipsar om användare Discovery.
Citera
2015-04-21, 08:44
Medlem
Neonights avatar
Mycket trevlig pod. Fortsätter att lyssna.
Citera
2015-04-21, 11:29
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Mycket trevlig pod. Fortsätter att lyssna.

Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Trevlig podd, måste ge beröm till du som styrt ihop detta. Finns ju många intressanta kufar här på flashback uppenbarligen

Tack ska ni ha! Det är ett rent nöje att styra podden, inte minst nu när den sakta men säkert börja bli lite smått etablerad, vilket gör det lättare att ragga upp medverkanden. Som du säger finns det dessutom massvis med intressanta människor här på forumet.

Citat:
Ursprungligen postat av dacra
Leta upp motståndare till fb, som säger att dom inte har konto/kollar men ändå är emot, och gå igenom forumdel för forumdel, detta kan ju ta en del tid men går ju att klippa till podformat.

Som USP till iaf desperata politiker kan du ange att det går att fiska röster här

Vore kul att höra folk som är "emot" forumet bara för att det är pedofili knark och annat hemskt här verkligen se och troligtvis sakta men säkert ändra ställning.

Detta är något jag helt klart är intresserad av att göra i framtiden. En del av tanken bakom FlashBang är att den förhoppningsvis kan nå ut till den större allmänheten i framtiden och ge folk lite bättre insikt i vad som egentligen sker här, vilka som skriver, och hur de tänker. Tror att det blir svårt att få med flashbackmotståndare nu, men det är något jag har som framtidsmål och ditt upplägg är intressant. Har du eller någon annan förslag på någon ni skulle vilja ha med i ett sådant avsnitt så hojta till!

Citat:
Ursprungligen postat av moongoat
När kommer jag få vara med?!?!

Haha, så sugen? Dra iväg ett PM till mig om du fortfarande är intresserad så kan vi snacka om det. Jag är öppen för att ha med vem som helst om vi hittar en liten vinkel (behöver inte vara något märkvärdigt).
Citera
2015-04-21, 12:34
Bannlyst
Varför inte göra en enkät på poddens websida och fråga hur många av lyssnarna som är aktiva flashbackare och hur många som lyssnar bara för att få reda på mer om forumet och dess medlemmar? Robban Aschberg och Kristoffer Triumf verkar ju inte gilla Flashback men lyssnar säkert ändå, så det finns säkert många andra likt dessa två som är nyfikna på podden.
Citera
2015-04-21, 13:55
Medlem
Om det går hade det ju varit väldigt kul om typ Robert Aschberg och en flashbackare(Salgoud, Lemasive?) hade fått prata direkt med varandra om Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in