Citat:
Ursprungligen postat av
Neonight
Mycket trevlig pod. Fortsätter att lyssna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Joliet-Jake
Trevlig podd, måste ge beröm till du som styrt ihop detta. Finns ju många intressanta kufar här på flashback uppenbarligen

Tack ska ni ha! Det är ett rent nöje att styra podden, inte minst nu när den sakta men säkert börja bli lite smått etablerad, vilket gör det lättare att ragga upp medverkanden. Som du säger finns det dessutom massvis med intressanta människor här på forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
dacra
Leta upp motståndare till fb, som säger att dom inte har konto/kollar men ändå är emot, och gå igenom forumdel för forumdel, detta kan ju ta en del tid men går ju att klippa till podformat.
Som USP till iaf desperata politiker kan du ange att det går att fiska röster här
Vore kul att höra folk som är "emot" forumet bara för att det är pedofili knark och annat hemskt här verkligen se och troligtvis sakta men säkert ändra ställning.
Detta är något jag helt klart är intresserad av att göra i framtiden. En del av tanken bakom FlashBang är att den förhoppningsvis kan nå ut till den större allmänheten i framtiden och ge folk lite bättre insikt i vad som egentligen sker här, vilka som skriver, och hur de tänker. Tror att det blir svårt att få med flashbackmotståndare nu, men det är något jag har som framtidsmål och ditt upplägg är intressant. Har du eller någon annan förslag på någon ni skulle vilja ha med i ett sådant avsnitt så hojta till!
Citat:
Ursprungligen postat av
moongoat
Haha, så sugen? Dra iväg ett PM till mig om du fortfarande är intresserad så kan vi snacka om det. Jag är öppen för att ha med vem som helst om vi hittar en liten vinkel (behöver inte vara något märkvärdigt).