2015-04-20, 13:29
Medlem
8FJN349Ds avatar
Vad innebär egentligen hos "Finalize Early" hos Nuculeus? Ska jag klicka att jag mottagit ordern precis efter att jag beställt eller hur funkar det?
2015-04-20, 13:37
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8FJN349D
Vad innebär egentligen hos "Finalize Early" hos Nuculeus? Ska jag klicka att jag mottagit ordern precis efter att jag beställt eller hur funkar det?

om en butik har FE så skall dom vara Verified för att ha tillåtelse att köra FE och då släpps pengarna per automatik när du genomför beställningen, Det står med andra ord i den sista fliken innan du godkänner ordern om det är FE eller Escrow
2015-04-20, 14:08
Medlem
8FJN349Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
om en butik har FE så skall dom vara Verified för att ha tillåtelse att köra FE och då släpps pengarna per automatik när du genomför beställningen, Det står med andra ord i den sista fliken innan du godkänner ordern om det är FE eller Escrow

Jag förstår, tack så mycket!
2015-04-20, 20:57
Medlem
pterodactyls avatar
Då var Flugsvamp 2.0 forumet igång, med lite information från admin. http://flugforumpwzz3wq.onion/viewtopic.php?id=23
2015-04-20, 21:14
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Då var Flugsvamp 2.0 forumet igång, med lite information från admin. http://flugforumpwzz3wq.onion/viewtopic.php?id=23

Ska gå in o kolla
2015-04-20, 21:20
Medlem
Citat:
Tråkigt att gamla admin inte hänger på nya flugsvamp. Är smått orolig över att det är nya admins (påminner lite om vad som hände med SR2..), men om flugsvamp bara riktar sig till personer inom sveriges gränser så kan det inte vara alltför värt att sticka mitt i.
2015-04-20, 21:33
Medlem
episkt med 420 + flugsvamp

Citat:
Ursprungligen postat av Cynisk.Moral
Tråkigt att gamla admin inte hänger på nya flugsvamp. Är smått orolig över att det är nya admins (påminner lite om vad som hände med SR2..), men om flugsvamp bara riktar sig till personer inom sveriges gränser så kan det inte vara alltför värt att sticka mitt i.
haha du är redan orolig alltså.. är du lika orolig när du handlar på nucleus eller agora som omsätter miljoner om dagen? bra logik !

edit: Såg först nu din koppling till silk road 2 (där admins stack med tiotals miljoner dollar). HAHAH du kan inte mena allvar att du gör den kopplingen eller känner samma oro för lilla söta flugsvamp?
Senast redigerad av ppffaann 2015-04-20 kl. 22:07.
2015-04-20, 21:36
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cynisk.Moral

Tycker även jag att det är trist, då jag gillade gamla admins. Jag vet inte riktigt hur mycket som är "gränsen" för att en exit scam ska vara värt det. Om nu admin2 drog med 80 coins, så motsvarar det ett värde på drygt 160.000. Så det rör sig ju inte om några belopp i storleksordningen som sheep osv.
2015-04-20, 22:28
Medlem
Sir_Ks avatar
Vill bara gröna Swecan, levererar alltid snabbt.
2015-04-21, 03:58
Medlem
The foxs avatar
Beställt ifrån Drugs4You, BudgetStoreUK, MysticRideThroughGalaxy samt BORA. Sista är en inrikes dealer, återkommer om/när jag får varorna.

Någon som haft att göra med någon av dessa förrut?
Senast redigerad av The fox 2015-04-21 kl. 04:01.
2015-04-21, 04:07
Medlem
manligtmyss avatar
Citat:
Tycker även jag att det är trist, då jag gillade gamla admins. Jag vet inte riktigt hur mycket som är "gränsen" för att en exit scam ska vara värt det. Om nu admin2 drog med 80 coins, så motsvarar det ett värde på drygt 160.000. Så det rör sig ju inte om några belopp i storleksordningen som sheep osv.

Du verkar ju ha nagon sarts koppling till nagon som kanner admin, eller i alla fall over internet sa jag fragar dig.

Hur sakert tycker du det kanns med nya admin?
Tryggast hade ju varit ifall gamla admin tar reda pa kontaktuppgifter pa nya Admin. Aven om nya admin nu skulle kunna vara gamla admin. Nagon kanske visste om Admin 1's kontaktuppg. och "Tar nu inget ansvar" nar nummer 6 kliver in. Nu ar jag javligt cynisk, da hela den har grejen star en varmt om hjartat men vi har alla som varit pa dns langre an 3 manader troligtvis blivit blasta pa pengar vi hellre hade spenderat pa annat.

Admin var ju helt klockren, jag trodde dom skulle ta pengarna och dra. Folk kan snacka va fan dom vill men 95 procent hade stuckit med dem, lagt upp en fake DEA/NSA-skylt eller va fan som helst. Av den anledningen respekterar jag admin och jag tror ocksa darfor att han har fornuft nog att salja/ge bort sidan till nagon som kan forvalta den.

Vet inte om forra FS hade det, men auto-uttag till sin ordinarie wallet hade varit klockrent for saljare. Sen att nar man val koper inte kopa 100-1000 G (galler de flesta droger, kanske KAT eller spice isf) av en vendor direkt. Ar det en serios saljare sa kommer han ga med pa att skicka i omgangar - for samma pris som han skulle skicka hela kilot for. Common sense isn't that common anymore.

BTW: Nu glomde jag helt, stod det nar sjalva marketplacet skulle vara up n running?

Forlat for svenskan, sitter ej pa tangentbort av svenssonkvalla.

Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Beställt ifrån Drugs4You, BudgetStoreUK, MysticRideThroughGalaxy samt BORA. Sista är en inrikes dealer, återkommer om/när jag får varorna.

Någon som haft att göra med någon av dessa förrut?

Hoppas du jag inte framstar som dryg, vill bara ge min asikt. Men du verkar upprepa ratt ofta vem du koper av osv, hur produkten ar och det uppskattas av alla, inte minst vendorn. DOCK, nar du skriver en mandag att du bestallt darifran och dar och dar sa vet jag inte riktigt. Jag tror absolut inte att dom har en enhet pa polisen/tull w/e som inriktar sig pa drogforumet, men att dom kikar runt vet vi alla. Jag vet inte var dina kontakter kommer ifran forutom UK, men jag tankar bara safety b4 sorry.. om ett ar fran belgien o ett fran nordirland sa hade da jag, ifall jag jobbat pa tullen och var nog javla ettrig hallt koll pa alla adresser som far sadana brev.

Detta ar ju saklart paranoid tankande, chansen kanske blir 0.01 horgre att det fastnar. Och du kanske har bestallt till 3 olika adresser, i sa fall gar varningen ut till naste man.
Senast redigerad av manligtmys 2015-04-21 kl. 04:42.
2015-04-21, 05:26
Medlem
manligtmyss avatar
Detta ar en utrikessaljare jag pratar om:

Pa tal om inget sa loggade jag in pa NUC nu, en saljare med hog rang hade blivit verifierad av admin. Jag ifragastatte det, men ingen trodde pa mig. Shillsen blev for stora och jag anmalde till admin. Dom svarar med att han har fatt det bekraftat med en gammal nyckel - anda fran SR-tiden.

Ok, admin har godkant, folk bestaller till bra priser. Jag fragar snubben pa Agora, alltsa vendorn, och far till svars att detta alls inte ar han. Forsoker da ga in pa chatthelvetet och loggas da in, men funkar inte att kommentera...

mer an sa kan jag inte saga, ska pa jobbet NU. har missat ena bussen for att jag ville varna andra. Namn pa vendorn far ni hitta sjalv, lar inte vara sa svart. Egentligen ar det skit samma, men att ADMIN verifierat kontot ger mig shills.

tja.
Senast redigerad av manligtmys 2015-04-21 kl. 05:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in