2018-01-08, 08:07
Medlem
svampen211s avatar
Jag söker råd nu. Nu har jag fått ett meddelande av Admin: Har du tagit emot din vara? Vänligen avgör dispyten och släpp pengarna till säljaren. Detta gör du på sidan "Dispyter" uppe i menyn. Bedrägeriförsök resulterar oftast i att din adress sprids och svartlistas. Inget att rekommendera.

Det verkar vara ett automatiskt meddelande om man är i dispyt men inte säker, känns ju helt sjukt. Ska jag släppa deponin fast jag inte har fått varan för att ja riskeras att bli svartlistad annars? Va är det här för jävla skit?
2018-01-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Jag söker råd nu. Nu har jag fått ett meddelande av Admin: Har du tagit emot din vara? Vänligen avgör dispyten och släpp pengarna till säljaren. Detta gör du på sidan "Dispyter" uppe i menyn. Bedrägeriförsök resulterar oftast i att din adress sprids och svartlistas. Inget att rekommendera.

Det verkar vara ett automatiskt meddelande om man är i dispyt men inte säker, känns ju helt sjukt. Ska jag släppa deponin fast jag inte har fått varan för att ja riskeras att bli svartlistad annars? Va är det här för jävla skit?
Det lär vara ett automatiskt meddelande, ja. Men det borde stå om det är så, kan man tycka. Självklart ska du inte släppa pengarna om du inte mottagit någon vara.
2018-01-08, 12:36
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur är det nu för tiden, finns det några intressanta utrikes marknadsplatser för oss som letar efter lite mer exotiska droger än tjack, kola, och weed?

Vad är det för "mer exotiska droger" du söker? Det mesta finns ju på FS om än inte hela tiden, så brukar det dyka upp då och då
2018-01-08, 12:45
Medlem
svampen211s avatar
Jag kan varmt rekommendera Lays, väldigt trevlig över mail och skickade min order igår, söndag, och den kom idag. Så det ska vara, man undrar ju vad många säljare håller på med.
2018-01-08, 12:57
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:

Fått exakt samma! så det är nog automatiskt meddelande , admins på FG får ju kolla över
dispyterna snart, vilken tid det tar!!
2018-01-08, 14:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Vad är det för "mer exotiska droger" du söker? Det mesta finns ju på FS om än inte hela tiden, så brukar det dyka upp då och då
Framför allt så är det annorlunda hallucinogener som jag är på jakt efter. Saker som tillhör den första stora RC-vågen. Kom inte att påstå att vare sig 2cB eller 5-MEO-DiPT är något som brukar dyka upp då och då på FS.
2018-01-08, 15:00
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
2c-b är något som inte finns ofta på FS och saknas något enormt av många (inklusive mig), har själv bara sett annonser av det två gånger på över 2 år.

Hoppas det dyker upp någon gång snart...
2018-01-08, 16:09
Medlem
Citat:

Ignorera, är automatiskt efter 1 vecka i dispyt eller nåt sånt.

Många som skiter i att släppa efter att ha lagt dispyt men senare fått varan. Pundare vetu
2018-01-08, 16:20
Medlem
FuGeeLalas avatar
Någon som fått hem sin beställning från lawless sedan årsskiftet?
Senast redigerad av FuGeeLala 2018-01-08 kl. 16:23.
2018-01-08, 16:22
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Ignorera, är automatiskt efter 1 vecka i dispyt eller nåt sånt.

Många som skiter i att släppa efter att ha lagt dispyt men senare fått varan. Pundare vetu

Jo, jag har alltid varit noga att släppa deponi direkt när ja får vara. Har aldrig gått till autosläpp eller så. Ja känner, sköter man sig bra så gör säljarna det tillbaka, så var det förr i alla fall.
2018-01-08, 16:38
Medlem
Cybersluts avatar
Medans 80% av vendorsen verkar vara KUKSUGARE på FS just nu så finns det iallafall fortfarande en liten skara som gör det som man ska. Lade beställning hos Insangu under slutet av förra veckan, markerades som skickad väldigt snabbt och fick ett PM där han förklarade att det skulle göras iordning och läggas på lådan dagen efter. Medans jag har 3 andra ordrar gjorda LÅNGT innan denna som även dom markerats skickade för LÄNGE sen, så kan ni själva gissa vilket som låg innanför dörren idag. Ja, you guessed it, Insangus. Big up!
2018-01-08, 16:45
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Någon som fått hem sin beställning från lawless sedan årsskiftet?

Jaaa dock fejk Piller ! lawless Är knall RÖD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in