Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
Nya tag idag! Mådde så bra efter 125 dagar utan alkohol. Har märkt också att en del serier tenderar att få fram lusten att dricka.. Funderar starkt på att försöka ändra mina livsvanor förutom arbetet..
Vad var det som fick det att skita sig efter såpass lång tid? Själv är jag i en liten svacka då jag känner mig kroppsligt som när jag drack, det vill säga lite frånvarande och märkligt i bollen. Dock inga tankar på alkohol eller så. Kanske bara är på väg att bli sjuk, men lite oroande är det.
Borde verkligen försöka börja träna. Har gym i närheten och mycket fritid som kunde ägnas åt bättre saker. Det är först nu jag börjar begripa att detta är vardagen, men det känns ändå överlag bra.
Så länge jag håller mig sysselsatt eller är på jobbet går livet som en dans känns det som. Det svåra är att hitta ork att fylla alla timmar med något som åtminstone är i närheten av meningsfullt. Att sitta hemma och glo på teve är bland det enda som kan få mig ångestfylld och det är ju inget jätteproblem direkt.
Funderar på att köpa mig en fin kikare och börja titta på fåglar eller nåt. Bara för att ha nåt nytt att förkovra mig i.
Edit: Har förresten fått svar på blodprov och alla värden är helt normala!

Det gick ganska fort må jag säga.