Generell en skoj dag!
Startade dagen med att testa mixen av IK/Waste, eftersom jag bara testat lite försiktigt i t6 rift så var jag osäker på vart jag skulle starta.
Har ju kört GR30-35 vanligtvis med party osv och en solo GR34 med ren Waste/Bul-kato-vapnen innan.
Men sagt och gjort så starta jag en GR46 med IK/Waste, gled igenom som smör i solsken trots att jag fick ColdSnap som RG

Så ska bli kul att pressa lite med Barben senare då man får tränat in sig på Singeltarget/RiftGuardians
För efter denna Solo-run så körde vi lite Exp-Runs på GR40-45 i full party.
Det flöt på så oerhört bra, så vi bestämde oss att testa GR50+ för Exp dvs, även GR51-52 gick med Leoric ringar, Rubys i hjälmen osv för alla i partyt

Så vi beslutade oss att pressa 4 party great rift helt enkelt, vi klara en GR54 och blev då rankade 374 i EU, med ett randomparty mer eller mindre, Barb, DH, Wiz och WD.
GR55 testade vi och gick sjukt bra förutom att vi fick Act 3 källarna som karta och Periditon som RG så det sket sig totalt trots att vi hade 9minuter på RGn.
Aldrig haft sådan tur/RNG i ett spel där looten verkligen faller på plats som idag.
Bästa för dagen var nog en Immortal kings boulder breaker som snittar in på 43XX dps med 58%buff på Ancients och drygt 2k life regen per fury spent, tappade hakan då jag fick den, glänste min tidigare med 150dps