2015-04-16, 13:07
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMozzi
Bara jag som upplevt att klanen blivit väldigt mycket sämre dom senaste veckorna?

Kan va för att merparten av oss som satsar och spelar mycket bröt sig ut och skapade en egen clan
Citera
2015-04-16, 14:10
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Kan du länka din gear/build så kan jag ta en titt?

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Victimized-2537/hero/58427994

Den builden kör jag numera GR med och det funkar bra, förutom att jag lackar ganska mycket DPS och därmed inte får högre än 42-43 keys i trials. Säg gärna till om du tycker att något bör ändras

Edit; Körde precis en GR 41 med Rampage istället för Unforgiving och det gick hur bra som helst - furyn höll sig uppe hela tiden.
Senast redigerad av Troll0lz 2015-04-16 kl. 14:40.
Citera
2015-04-16, 14:53
Medlem
megaman9s avatar
RIP Season 3

Bloodshards buggen har spårat ur:
http://i.imgur.com/8SxHx1N.jpg

4-5k bloodshards från en goblin

Är "snäll" och postar fusket med:
http://www.ownedcore.com/forums/diablo-3/diablo-3-exploits/520052-mass-amounts-of-bloodshards.html
Citera
2015-04-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
RIP Season 3

Bloodshards buggen har spårat ur:
http://i.imgur.com/8SxHx1N.jpg

4-5k bloodshards från en goblin

Är "snäll" och postar fusket med:
http://www.ownedcore.com/forums/diablo-3/diablo-3-exploits/520052-mass-amounts-of-bloodshards.html

RIP och RIP, hur ofta hittar man en blood thief i open world? tror jag sett typ 4-5 styck under hela season 3 på hundratals bounties och keywarden runs
Citera
2015-04-16, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
RIP och RIP, hur ofta hittar man en blood thief i open world? tror jag sett typ 4-5 styck under hela season 3 på hundratals bounties och keywarden runs

4st hjälps åt, det går fort. Folk är uppe i miljonen bloodshards redan så.
Citera
2015-04-16, 18:01
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Var det inte många runt din level under hela lördagen som du kunde lira med?

Ingen svarade ju som jag skrev, annars hade jag gladeligen lirat med dom!

Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Jag vet ju inte hur din klan var men för mig så var det i alla fall så att de som kom sent och tigger efter boost är sådana som aldrig pratat i chatten..

Jag var med i FB-klanen och skulle utan att ta i för mycket vara den som var top 10 mest aktiv i klanen

Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jag tycker inte det är speciellt konstigt att folk inte orkar boosta i starten av en säsong.
Förstår till fullo vad du säger, många vill ju "visa framfötterna" på leaderboardsen rätt snabbt.
Sen ger ju i regel Great Rifter lite bättre/rättare loot med än vad exempelvis en T6 rift görs så och nackdelen för dom under level 70 är ju att man inte kommer in i en GR
Citera
2015-04-16, 18:09
Medlem
ImWorthlesss avatar
Generell en skoj dag!

Startade dagen med att testa mixen av IK/Waste, eftersom jag bara testat lite försiktigt i t6 rift så var jag osäker på vart jag skulle starta.
Har ju kört GR30-35 vanligtvis med party osv och en solo GR34 med ren Waste/Bul-kato-vapnen innan.

Men sagt och gjort så starta jag en GR46 med IK/Waste, gled igenom som smör i solsken trots att jag fick ColdSnap som RG
Så ska bli kul att pressa lite med Barben senare då man får tränat in sig på Singeltarget/RiftGuardians
För efter denna Solo-run så körde vi lite Exp-Runs på GR40-45 i full party.
Det flöt på så oerhört bra, så vi bestämde oss att testa GR50+ för Exp dvs, även GR51-52 gick med Leoric ringar, Rubys i hjälmen osv för alla i partyt
Så vi beslutade oss att pressa 4 party great rift helt enkelt, vi klara en GR54 och blev då rankade 374 i EU, med ett randomparty mer eller mindre, Barb, DH, Wiz och WD.
GR55 testade vi och gick sjukt bra förutom att vi fick Act 3 källarna som karta och Periditon som RG så det sket sig totalt trots att vi hade 9minuter på RGn.

Aldrig haft sådan tur/RNG i ett spel där looten verkligen faller på plats som idag.
Bästa för dagen var nog en Immortal kings boulder breaker som snittar in på 43XX dps med 58%buff på Ancients och drygt 2k life regen per fury spent, tappade hakan då jag fick den, glänste min tidigare med 150dps
Citera
2015-04-16, 18:36
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S

http://i.imgur.com/QdOgkM0.jpg

Totally legit..
Citera
2015-04-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
http://i.imgur.com/QdOgkM0.jpg

Totally legit..

japp, du har rätt. endast eftersom det tydligen inte går att få vanliga goblins när man har en grift uppe, så det är i princip 1/6 chans att varje goblin blir en blood thief. då går det snabbt indeed
Citera
2015-04-16, 19:56
Medlem
Suttit o tittat lite på Mannercookie och hans exploitande, alltså helt ärligt, vart hittar dom det roliga med spelet då du springer upp och ner och gamblar i princip ALLTING du vill ha på ett par timmar? Är som att spela Skyrim och fuska till sig ett par miljoner guld och göra sig oövervinnlig.

Sen stör jag mig så fruktansvärt på att Blizzard är så jävla tafatt, när detta upptäcks, då fimpar man servrarna, kör en Season reset bara för att visa "Fuck you, och erat sätt" men näää, vad gör Blizzard då? Sitter i fikarummet och äter munkar och blir fet.

Vidriga pinsamma småbarn som sitter och skriver i chatchannel, "PLEASE HELP ME HAW DO I DO THEEES?" Allting ska komma på silverfat, samma i de där äckliga wow helvetet med, JAG VILL HA JAG VILL HA, jävla fittungar, ett baseballträ i skallen och jobba i en gruva i kiruna för 10kr/timmen ett par år skulle få dom att uppskatta saker mer.

Usch.
Citera
2015-04-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
<---

Nä egentligen inte speciellt mad, skulle vilja sparka av deras käkben bara, finns ingen moral i världen längre, framtiden ser dyster ut, det var bättre förr, som de brukar sägas.

Tänk dig på EverQuest tiden, fan, ninjalootade du något var du perma-banned på en gång, exploit = ban för evigt, det krävdes faktiskt lite kämpaglöd för att komma någonstans, dagens spelvärld och så är bara en tragisk skugga.

Fred.
Citera
2015-04-16, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xevic
Nä egentligen inte speciellt mad, skulle vilja sparka av deras käkben bara, finns ingen moral i världen längre, framtiden ser dyster ut, det var bättre förr, som de brukar sägas.

Tänk dig på EverQuest tiden, fan, ninjalootade du något var du perma-banned på en gång, exploit = ban för evigt, det krävdes faktiskt lite kämpaglöd för att komma någonstans, dagens spelvärld och så är bara en tragisk skugga.

Fred.

Egentligen är det bra att det streamas så att Blizzard får sin tumme ur röven någon gång. Än att en klan håller det hemligt för alla andra och det förblir så som det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in