2015-04-15, 18:56
Medlem
satanslillebrors avatar
Vem delar på cigarett filter ens? Kan inte komma på att jag sett någon göra det någonsin och jag är rökare så har sett en del folk röka i rökrutor osv.
Citera
2015-04-15, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanslillebror
Vem delar på cigarett filter ens? Kan inte komma på att jag sett någon göra det någonsin och jag är rökare så har sett en del folk röka i rökrutor osv.
Korkad lögn och ingen kan väl tro på sånt
Citera
2015-04-15, 21:42
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Korkad lögn och ingen kan väl tro på sånt

De är de säkert.
Citera
2015-04-15, 22:02
Medlem
mrscools avatar
Någon som har koll på vilken tid som gäller för rättegången imorgon?
Citera
2015-04-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscool
Någon som har koll på vilken tid som gäller för rättegången imorgon?

Börjar kl. 09.00
Citera
2015-04-16, 09:46
Medlem
Är de nån som har nå bilder på dom åtalade? Har endast sett bilderna från Fria tider och dom verkar inte allt för nya.

http://www.friatider.se/har-ar-de-misstankta-piteamordarna
Citera
2015-04-16, 09:59
Medlem
Läser från rättegång nu. Vilket ynkligt kryp han är. Hemskt för anhöriga att uppleva hur deras son bror dog..Shit.

Läste att advokaten skyllde på hans diagnoser. Det håller inte tycker jag för då skulle vi ha hur många mördare som helst.
Citera
2015-04-16, 10:36
Medlem
satanslillebrors avatar
Visst är de ganska osannolikt att dom åker på livstid då de inte finns några vittnen till händelsen?
Citera
2015-04-16, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Läser från rättegång nu. Vilket ynkligt kryp han är. Hemskt för anhöriga att uppleva hur deras son bror dog..Shit.

Läste att advokaten skyllde på hans diagnoser. Det håller inte tycker jag för då skulle vi ha hur många mördare som helst.

Från direktrapporteringen av rättegången;
Enligt 23-åringen blöder Andreas kraftigt när han ramlar ihop. "Han har panik". "Han sprattlar både med armarna och benen" "Han lägger sig ned på en gång". "Han faller på rygg". "Han hamnar på sidan på ryggen".

Det där är nog sanningen om vad som hände efter knivskärningen. Oavsett hur händelseförloppet var fram till skärningen.

Jag hoppas verkligen att det blir livstid för båda två! Dem har förbrukat sin rätt att någonsin känna frihet igen!
Citera
2015-04-16, 11:24
Medlem
Det värsta är ju att ifall de inte knivmördat honom hade de väl slagit ihjäl honom. Tvivlar ju på att de endast hade slagits lite och sen lämnat platsen. Hoppas att de stannar bakom lås och bom.
Citera
2015-04-16, 11:42
Medlem
Journalistkopians avatar
En av männen kan vara oskyldig till mordet. Juridiskt svårt att avgöra vem.
Citera
2015-04-16, 11:54
Medlem
satanslillebrors avatar
De är ju som lite dumt att dom får läsa FUP innan rättegång, sen är de ju bara att pussla ihop en historia som passar med bevis osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in