2015-04-10, 20:30
Medlem
BarryHeros avatar
Det var ingen som ville ha Falcao till Man Utd. Skitdyr, tvingade bort Hernandez och Welbeck, samt nyligen aterstalld fran en allvarlig korsbandsskada.
2015-04-10, 22:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Det var ingen som ville ha Falcao till Man Utd. Skitdyr, tvingade bort Hernandez och Welbeck, samt nyligen aterstalld fran en allvarlig korsbandsskada.

Haha, många ville ha falcao till United, sluta hitta på.

Däremot synd att hernandez inte finner något lag som passar honom, gillar han skarpt!
2015-04-11, 16:19
Medlem
hakansukkurs avatar
Varane har borjat klaga lite angaende lite speltid. Blir han inte lovad ordinarie plats nasta sasong finns nog risk att han ror sig, Chelsea och BM har intresse (PSG byte mot Marquinhos mojligtvis). Da skall Pepe bli suppleant isf om han nu gar med pa det eller blir det han som ror sig. Snacket om Ramos och problem med kontraktsforlangning tror jag ar BS och de ar nara varandra, Ramos vill bli nast bast betald, ar i dagslaget 3e bast betald efter CR och Casillas.

Hoppas innerligen att Varane stannar och att Pepe vill pensionera sig i RM, men kanske inte helt latt att gora alla glada.

Edit. Varane startar idag trots att Pepe ar tillbaks fran skada.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-04-11 kl. 16:29.
2015-04-11, 16:31
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Däremot synd att hernandez inte finner något lag som passar honom, gillar han skarpt!

Han borde väl spela i en lite mindre klubb där han får vara ordinarie? ..Oerhört att synd att han fått spela så lite genom åren. Känns lite förlorat. Han hade kunnat göra mycket nytta och växa som spelare i en mindre konkurrensutsatt miljö.
2015-04-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Han borde väl spela i en lite mindre klubb där han får vara ordinarie? ..Oerhört att synd att han fått spela så lite genom åren. Känns lite förlorat. Han hade kunnat göra mycket nytta och växa som spelare i en mindre konkurrensutsatt miljö.

Å andra sidan är det inte helt fel att sitta på bänken i två utav världens största klubbar och tjäna saftiga pengar. Jag tycker det är lite trist att Chicharito fått så lite speltid i år, han har faktiskt förtjänat mer.

Nu ryktas det om att Real ställt in siktet på Bruno Leno, hade inte varit en dålig värvning om De Gea inte vill komma till Real.
2015-04-11, 18:29
Medlem
Deferos avatar
Vad ska Zlatan göra i Milan? Fegt beslut om det stämmer. Dessutom ett lag med urusel trupp som knappast kan bli avsevärt mycket bättre med Zlatan + någon till.

Juventus är ett mycket rimligare val om han inte går till USA.

Tror dock inte att han vågar gå till England.
2015-04-11, 18:31
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Å andra sidan är det inte helt fel att sitta på bänken i två utav världens största klubbar och tjäna saftiga pengar. Jag tycker det är lite trist att Chicharito fått så lite speltid i år, han har faktiskt förtjänat mer.

Nu ryktas det om att Real ställt in siktet på Bruno Leno, hade inte varit en dålig värvning om De Gea inte vill komma till Real.
Bernd Leno från Bayer leverkusen?

Bruno
2015-04-11, 19:14
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Varane har borjat klaga lite angaende lite speltid. Blir han inte lovad ordinarie plats nasta sasong finns nog risk att han ror sig, Chelsea och BM har intresse (PSG byte mot Marquinhos mojligtvis). Da skall Pepe bli suppleant isf om han nu gar med pa det eller blir det han som ror sig. Snacket om Ramos och problem med kontraktsforlangning tror jag ar BS och de ar nara varandra, Ramos vill bli nast bast betald, ar i dagslaget 3e bast betald efter CR och Casillas.

Hoppas innerligen att Varane stannar och att Pepe vill pensionera sig i RM, men kanske inte helt latt att gora alla glada.

Edit. Varane startar idag trots att Pepe ar tillbaks fran skada.

BM känns långt bort, Varane är en stor talang och skicklig spelare men det finns inte plats för honom i Bayern. Benatia, Boateng, Badstuber och Martinez är alla unga mittbackar samt att man har Dante. Dessutom spelar man oftare och oftare med endast 1 mittback på planen.
2015-04-11, 21:09
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ingen ville ha honom dit. Man hade redan van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck, samt James Wilson, varfor lagga sana oerhorda pengar på att låna in ett så osäkert kort på en position där man redan har enorm styrka? Jag - och många, många andra United-fans - har varit emot denna inlåning ända sedan den annonserades. Jag är inte det minsta chockad över att det har gått som det gått.
2015-04-11, 21:26
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ingen ville ha honom dit. Man hade redan van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck, samt James Wilson, varfor lagga sana oerhorda pengar på att låna in ett så osäkert kort på en position där man redan har enorm styrka? Jag - och många, många andra United-fans - har varit emot denna inlåning ända sedan den annonserades. Jag är inte det minsta chockad över att det har gått som det gått.
Redcafe var lyriska över Falcao när värvningen annonserades. Det där är en efterhandskonstruktion om du påstår att konsensus var att han skulle floppa.
2015-04-11, 23:16
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Redcafe var lyriska över Falcao när värvningen annonserades. Det där är en efterhandskonstruktion om du påstår att konsensus var att han skulle floppa.
Ingen aning om vem Redcafe är. Jag själv har i alla fall varit skeptisk ända från början. Hade mycket hellre sett att man behållit Chicharito och Welbeck.
2015-04-11, 23:50
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ingen aning om vem Redcafe är. Jag själv har i alla fall varit skeptisk ända från början. Hade mycket hellre sett att man behållit Chicharito och Welbeck.

Red Cafe är världens i särklass mest populära Man Utd-forum (kanske fotbollsforum öht när jag tänker mer på det).

Vad sägs om att du slutar trolla och börjar bete dig som en seriös användare? Är det så att du har något kognitivt funktionshinder så ber jag om ursäkt på förhand.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in