Citat:
Ursprungligen postat av
Herz
Urskillningslösa bombanfall på civila i östra ukraina av UA? Är det inte sant?
Nej, det var inte sant för ett år sedan när ni ljög om det och det är fortfarande inte sant. Vi såg sådant i Mariupol dock när ryssarna sköt med Grad mot civila bostadsområden och dödade folk!
http://www.liveleak.com/view?i=cbb_1422130213
Citat:
Putin's "volunteer" army at work, airliners, trucks, women and children, they don't care.
Terrorist scum.
Sådant ni omoget skrattar åt. Folkmord brukar Herz vifta bort med juggeslang, var det inte så?
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
De där typerna ligger förmodligen begravda i nån omärkt massgrav nu, precis som 20-30 tusen av deras likasinnade. MIA står det i de ukrainska papperna, så varken frun eller barnen lär få nån ersättning. Tragiskt egentligen. Enligt Strelkov så har den ukrainska befolkning zombiefierats genom flera års mediapropaganda. Satanism kallar han det för. Jag är inte kristen, men ändå så känns det som en passande beskrivning. När juntan tog över skickade de maidanfolket först in i köttkvarnarna. De visste att det var de som kunde göra revolt igen, så de ville göra sig av med dem först.
Nu ska vi tolka vad du pratar om. När Strelkov flydde Slovjansk fann man massgravar runt de ryska terroristernas HQ ja, ryssen "Strelkov" ansvarig. De lär knappast ha gjort befolkningen till zombier genom flera års mediapropaganda som du påstår, du måste prata angående dig själv vad gäller detta och satanism.
Högerextrema fascister som försvarar ryskt folkmord i Ukraina, en serb, en ryss och en SvP:are gick in på en krog... nej vi drar det skämtet i en annan tråd.