2015-04-14, 12:49
Medlem
HAZARD17s avatar
Skiten har funnits på konsol i 2 år nu, och på nya generationen i månader. Varför sådan hype nu? Ser ju likadant ut på PS4/Xbox One som på PC.
Citera
2015-04-14, 12:51
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
koden behövs inte, man får pengarna automatiskt efter första uppdraget eller nåt.

Allright. Kom inte så himla långt, var tvungen att springa in till jobbet. Ska fortsätta när jag kommer hem. Ligger på 30 fps under första uppdraget, känns sådär. Måste uppdatera drivers och fixa lite i settings, hoppas få upp den lite mer.
Citera
2015-04-14, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Skiten har funnits på konsol i 2 år nu, och på nya generationen i månader. Varför sådan hype nu? Ser ju likadant ut på PS4/Xbox One som på PC.
Det ser mycket bättre ut på PC än konsol, allt som finns till konsol kommer att finnas på PC från start och antar att det är en hel del nya grejer som lagts till också.
Sen så tycker många att spel är mycket roligare att spela på PC, jag tycker att spel som GTA bör spelas på PC Bilkörning är det enda som är bra med handkontroll imo.
Citera
2015-04-14, 12:57
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenReklamTack
Det ser mycket bättre ut på PC än konsol, allt som finns till konsol kommer att finnas på PC från start och antar att det är en hel del nya grejer som lagts till också.
Sen så tycker många att spel är mycket roligare att spela på PC, jag tycker att spel som GTA bör spelas på PC Bilkörning är det enda som är bra med handkontroll imo.

Precis. Har man dessutom en kontroll till datorn så man kan växla mellan kontroll och kb+m så får man det bästa av två världar.
Citera
2015-04-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Vad säger grafikinställningarna om hur mycket minne du har på ditt grafikkort?
Själv har jag för lite och behöver uppenbarligen båda korten aktiverade, för att det ska flyta (men då vill inte GTAVLaunchern köra igång istället ).

Betalade för detta för att kunna spela online! Trött blir man.

typ 1070 av 1990 elr nåt.. Typ omöjligt att spela online, singleplayer funkar om jag låter områden ladda in, men måste typ åka runt hela kartan och ladda hela kartan isåfall
Citera
2015-04-14, 13:02
Medlem
healthyasfucks avatar
Tips till er alla med Geforce kort och lagg. De har släppt en ny driver som är optimerad för GTA V som jag installerade igår innan jag spelade och det flyter helt klanderfritt på 1920x1080 och High på allt.

Så förbannat bra spel, varför skulle det vara sol idag nu måste jag ju gå ut
Citera
2015-04-14, 13:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Precis. Har man dessutom en kontroll till datorn så man kan växla mellan kontroll och kb+m så får man det bästa av två världar.

Samma här, föredrar att lira på PC'n, speciellt när det ska skjutas eftersom jag suger när det kommer till att sikta med kontroller.

Så, när jag är till fots, så blir det mus/keyboard, sen i fordoon switchar man över till kontrollern eftersom bilar/flyg osv körs bättre med kontroller.
Citera
2015-04-14, 13:13
Medlem
mrgangster655s avatar
vafan är det för skit man kan ju flytta över sin gubbe/konto från ps3 konsole så om man har en lvl 200 gubbe så är det bara flytta över och lirra med alla saker man hade på ps3. folk kommer inte börja på nytt. skulle vara bättre om alla börja om.
Citera
2015-04-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Tips till er alla med Geforce kort och lagg. De har släppt en ny driver som är optimerad för GTA V som jag installerade igår innan jag spelade och det flyter helt klanderfritt på 1920x1080 och High på allt.

Så förbannat bra spel, varför skulle det vara sol idag nu måste jag ju gå ut

Vad har du för specs då? på SP måste jag ladda in kartan typ innan jag kan röra mig laggfritt... Online är rent helvete
Citera
2015-04-14, 13:15
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Om man köper spelet via någon billigare site, kan man då aktivera spelet på sitt steamkonto?
Citera
2015-04-14, 13:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Om man köper spelet via någon billigare site, kan man då aktivera spelet på sitt steamkonto?
Det beror på koden. Vissa aktiveras via Social Club, och andra aktiveras via Steam.
Citera
2015-04-14, 13:20
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Det är samma spel som på ps4. Grafiken är enda skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in