2015-04-13, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Just sånna här kommentarer gör att jag inte kommer gå in på hur å var...

Ähhh! Sluta fjanta dig. Fram med skiten nu.
2015-04-13, 18:03
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Just sånna här kommentarer gör att jag inte kommer gå in på hur å var...

Nä snöflingan nu ska vi inte va sånna Har du några updates?

1 Har du funderat klart hur du ska göra?
2 Har du berättat för din pojkvän?
3 Vad säger dina kompisar? Vad har du fått för råd.?
4 Ska du flytta från staden du bor i, för att undvika dåligt rykte.?
5 Har du haft eller överväger du att ha trekant med dom här två igen?
2015-04-14, 00:54
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Felpost!!!!!!!!!!!!
Senast redigerad av SS-Panzer-Division 2015-04-14 kl. 01:04.
2015-04-14, 04:19
Medlem
Snöflingan. Kommer inte kalla dig några nedlåtande ord. Sysslar inte med sånt. Men jag håller på att sprängas av ilska inombords. Fyfan va tråkigt för killen. Om du trollar eller ljuger i syfte om att provocera, har du lyckats jävligt väl.

Om du visste att din partner förmodligen skulle lämna? Varför gjorde du de..? Det är som mig, jag hade ett spelberoende. Och min partner skulle lämna om jag tog upp de beroendet. Så därför rör jag inte de mer? För jag respekterar min partner o hennes åsikter. O faktum är att de hjälper mig. Skulle jag vilja spela ngn liten summa ngn gång säger jag detta till henne innan o ber om lov o är ärlig.

Det som äcklar mig mest är det faktum att du inte känner någon ånger? Typ vill sopa de under mattan som om du inte varit nog själviskt i denna situation? Prata ut? Han kanske väljer obehålla dig? O dänga till kompisarna? Snälla rara gumma, du måste väl förstå konsekvenserna av dina handlingar? Tror du att du ska låta två killar gänga dig, sen sova bredvid din partner om nätterna utan att nått ska ske? Livet går vidare. Prata me honom o be för att han behåller Dig. Tro fan att han inte kan lita på dig i framtiden. Blir svårt..
Senast redigerad av Khiarshoor 2015-04-14 kl. 04:22.
2015-04-14, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Dom hade väl trekant i förrådet bland Kebabsåsen, Mjölsäckarna,och dom konserverade champinjonerna.

Precis vad jag också tror "eeeehhh häng med in här gussen, tar bara tio minuter en kvart". Och slampigt värre som snöflingan är tvekade hon inte en sekund utan fick pizzabagarballe i alla hål.

Men det kommer nog aldrig ut för pizzabagarna har ju svurit på Allah att aldrig berätta.
Helt otroligt vilka äckliga brudar det finns.
Senast redigerad av StupidMonkey 2015-04-14 kl. 08:17.
2015-04-14, 08:50
Medlem
omg, skrattar så jag kissar på mig...
hon behöver inte berätta för killen, han har nog redan sett filmen på det .
bara gå vidare om han inte vill ha dig eller göra om det men nu med två pizzabagare i varje hål o pojkvännen i det tredje
2015-04-14, 09:15
Medlem
Hej snöflingan.
Du har gjort bland det absolut värsta man kan göra.. du har gått bakom ryggen och svikit personen du "älskar".
Men jag tror inte att du älskar honom. Då gör man inte så. Man försöker framförallt inte rättfärdiga det efteråt, som du gör i den här tråden.

Som andra har skrivit till dig, är du ett äckligt litet luder. Riktigt äckligt faktiskt!
Ta till dig det, istället för att hacka tillbaka på dom som säger det.
Eller vadå, är det här en tråd för såna som ska trösta dig eller?
2015-04-15, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forandring
Hej snöflingan.
Du har gjort bland det absolut värsta man kan göra.. du har gått bakom ryggen och svikit personen du "älskar".
Men jag tror inte att du älskar honom. Då gör man inte så. Man försöker framförallt inte rättfärdiga det efteråt, som du gör i den här tråden.

Som andra har skrivit till dig, är du ett äckligt litet luder. Riktigt äckligt faktiskt!
Ta till dig det, istället för att hacka tillbaka på dom som säger det.
Eller vadå, är det här en tråd för såna som ska trösta dig eller?

Vilken kvinnosyn och människosyn ni har. Flickan har råkat glida lite. Vi vet inte hur tufft hon har haft det. Var lite öppna och se att alla ska bli förlåtna och förtjänar nya chanser.
2015-04-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Vilken kvinnosyn och människosyn ni har. Flickan har råkat glida lite. Vi vet inte hur tufft hon har haft det. Var lite öppna och se att alla ska bli förlåtna och förtjänar nya chanser.

Men tänk på hennes "älskade" partner som blir förd bakom ljuset istället.
Visst, snedsteg kan hända även den bästa, men hon ska stå för det. Och ta konsekvenserna av sitt agerande.
Att hon funderar på hur hon ska göra för att killen inte ska få reda på det.. Det är det som ställer till det när det kommer till min kvinnosyn här.
2015-04-15, 15:38
Medlem
själv göra, själv ha. Råkade????
2015-04-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forandring
Men tänk på hennes "älskade" partner som blir förd bakom ljuset istället.
Visst, snedsteg kan hända även den bästa, men hon ska stå för det. Och ta konsekvenserna av sitt agerande.
Att hon funderar på hur hon ska göra för att killen inte ska få reda på det.. Det är det som ställer till det när det kommer till min kvinnosyn här.

Jag kan tycka att konsekvensen är värre än själva glidet. Hon älskar ju sin pv och vill inte förlora han.
2015-04-15, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Jag kan tycka att konsekvensen är värre än själva glidet. Hon älskar ju sin pv och vill inte förlora han.

För min egen del är det absolut värsta jag kan tänka mig att bli lurad av den jag litar på mest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in