2015-04-10, 16:18
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Är inte det väldigt orättvist att när en tjej har trekant så ses hon som slampa, hora, slyna etc men när en kille gör det blir han gud?? Visar ju bara på att jämställheten i detta land inte är vad den gärna vill skryta om!

En kille blir inte gud - han blir en löpkuk som öppet eller i tysthet föraktas. Jag har sett killar bli socialt exkluderade av sådant beteende, sannolikt delvis för att andra killar blir oroade över vad han kan fö för sig med deras flickvänner men också för att skötsamma killar gillar inte sådant där apbeteende.

Det innebär naturligtvis att tjejer ogillar likaså att tjejer beter sig så där också. Du har inte presenterat några försvara bara skäl för Ditt beteende varför den starka rekommendationen att upplysa Din kille om sakläget och därefter avsluta relationen alltfort kan anses vara i kraft.
2015-04-10, 16:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Tror du att det är bättre att han får höra det av någon av sina kompisar än dig själv? Du har antagligen inte många minuter på dig att berätta det innan han får höra det av någon annan. Antagligen är det redan försent.
2015-04-10, 19:23
Medlem
Musikantens avatar
Hade du förväntat dig medhåll och ryggdunkande här i tråden skulle du nog postat på familjeliv istället. En kvinna som betett sig så mot mig hade ögonblickligen och ovillkorligen dumpats! Du måste vara den kvinnliga motsvarigheten till ett s k "svin".
Fy fan.
Senast redigerad av Musikanten 2015-04-10 kl. 19:26.
2015-04-11, 22:04
Bannlyst
Citat:
Är det kul att vara en rasist? Du har säkert inga invandrarkompisar alls.

Jag är inget luder som dig
2015-04-12, 12:44
Medlem
Citat:
Är inte det väldigt orättvist att när en tjej har trekant så ses hon som slampa, hora, slyna etc men när en kille gör det blir han gud?? Visar ju bara på att jämställheten i detta land inte är vad den gärna vill skryta om!

Jag hoppas att alla i den här tråden vet att detta är en "trolltråd" nu.. För så här jävla pantad kan man ju inte vara
2015-04-12, 20:28
Medlem
Citat:
Är det kul att vara en rasist? Du har säkert inga invandrarkompisar alls.

Rasist? Sen när blev pizzabagare en folkgrupp?

Du blir ju fan bara roligare och roligare. Först "Råkar" du ha trekant med din pojkväns polare, sen visar det sig att dom 2 jobbar på er lokala pizzeria som ni går och äter på. Sen gråter du ut på internet och tar jätte illa vid dig när du får höra sanningen om hur människor ser på "sådana som dig". Antingen är denna tråd ett skämt eller så är du ett skämt! Sjukt kul iaf

Har fortfarande inte fått något svar på hur du råkade ha 3-kant med din pojkväns 2 polare? Var det på fest, hemma hos någon av dom, hemma i eran säng eller rent av på pizzerian!? Snälla svara!
2015-04-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprangkorv
Rasist? Sen när blev pizzabagare en folkgrupp?

Du blir ju fan bara roligare och roligare. Först "Råkar" du ha trekant med din pojkväns polare, sen visar det sig att dom 2 jobbar på er lokala pizzeria som ni går och äter på. Sen gråter du ut på internet och tar jätte illa vid dig när du får höra sanningen om hur människor ser på "sådana som dig". Antingen är denna tråd ett skämt eller så är du ett skämt! Sjukt kul iaf

Har fortfarande inte fått något svar på hur du råkade ha 3-kant med din pojkväns 2 polare? Var det på fest, hemma hos någon av dom, hemma i eran säng eller rent av på pizzerian!? Snälla svara!

Spelar det nån roll vars å hur?
2015-04-13, 01:33
Medlem
Citat:

Ja! Helt klart! Är ju mäkta nyfiken på hur man av misstag har trekant med killens två polare.
2015-04-13, 05:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Du "råkade" ha en trekant. Man hoppas det kommer fram men förhoppningsvis trollar du bara. Om inte kan du vara rätt säker på att det faktiskt inom sinom tid kommer bli känt för din pojkvän. Sådana saker tenderar att bli rätt kända snabbt i "djungeltelegrafen".
2015-04-13, 08:49
Medlem
Citat:

Ja det tycker jag, det är ganska vital info. Var det på pizzerian? Snälla säg att det var på pizzerian.
2015-04-13, 14:20
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Dom hade väl trekant i förrådet bland Kebabsåsen, Mjölsäckarna,och dom konserverade champinjonerna.
2015-04-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Dom hade väl trekant i förrådet bland Kebabsåsen, Mjölsäckarna,och dom konserverade champinjonerna.

Just sånna här kommentarer gör att jag inte kommer gå in på hur å var...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in