Full mobilisering bland partilojalisterna ikväll ser jag. Nu med mer passivt-aggressiva oneliners än någonsin. Men det är förståeligt mot den arbetsbeskrivningen. Herregud, här kan förhållningssättet gentemot eXpo förändras över en kafferast eller vad kansliet kablar ut (förutsatt dom får behålla jobbet).
Borde väl rimligtvis snart vara läge för den konflikträdde arbetstränande partilledaren att träda fram snart? Massutrensningarna är en sak men nu har liksom konflikten eskalerat till tjänstemannanivå av helt andra orsaker än 16 åriga icke-medlemmar eller flaggbärare och historiebejakande ungdomar.
http://www.friatider.se/tj-nstem-n-sparkas-av-sd-anklagas-f-r-l-ckor
Citat:
Ursprungligen postat av Theodor.Engstrom
Jag måste här faktiskt erkänna att jag mot bättre vetande hade hopp för Chang, då jag tyckte han verkade redig och kom med en hel del bra scoop mot PK-samhället, men judar och media, ja det finns helt enkelt inga goda undantag, så där fick jag för den omdömeslösa toleransen.
Det där är som regel alltid ett problem. Många är det som letar efter det där undantaget på den
gode juden som skall bekräfta motsatsen. Det är i hundra fall av hundra en slags naiv dumsnällhet som förhindrar individen att skåda sanningen i vitögat. Även om sanningen är hård och går tvärtemot allt man fått lära sig.
Det är alltid som regel bättre att ha den omvända bevisbördan när det kommer till Mordechais.