Citat:
Ursprungligen postat av
thewellovedone
Är du så bakom flötet att du inte har förstått att "anti-rasist" och "feminist" betyder olika saker beroende på om det är en höger- eller vänsterperson som säger det. Jag är Sverigedemokrat och även om jag värjer mig för att kalla mig anti-rasist och feminist eftersom kulturmarxisterna har tagit patent på orden, så är jag ju antirasist och feminist men med ett helt annat innehåll än vad PK-folket har. Så även om Mattias Karlsson skulle börja kalla sig feminist så lägger han en helt annan innebörd i ordet än vad Gudrun Schyman gör. För övrigt har Karlsson bara en exfru och en nuvarande flickvän plus två små söner har du problem med det!?
Är du så pantad att du inte kan fatta att det är precis det jag skriver i inlägget omedelbart ovanför ditt eget? Textstycket är på två rader. Man KAN ta fiendens ord ifrån honom och få dem att betyda helt annorlunda saker än de gjorde nyss.
Men du ljuger genom dina tänder om att Mattias Karlsson skulle kalla sig feminist, eller antirasist, eller globalist, i någon annan mening än den som Mona Sahlin lägger i orden. Han är färdig med kampen för Sverige, han har gått över till fienden och han gör fiendens jobb åt dem för judaspengar. Och kronidioter som du springer efter honom och gör hans skitjobb, som SA gjorde åt Hitler.
Och ja, jag har ett jätteproblem inte med en persons ex-fruar och flickvänner, men med att han överger den kamp som har fört honom till makten för att i stället använda pengarna på dem. Som du väl förstod att jag menade.