2015-04-11, 22:13
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Nu är läget att jag har dragit typ 10-12 mg ikto, lite olpramezam och typ två vinare. Bör jag hålla mig vaken inatt?

Jag skulle ha hållt mig vaken
Citera
2015-04-11, 22:31
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Gå och lägg dig och se hur mycket av dessa inläggen du kommer ihåg imorgon eftermiddag när du vaknat

Mvh.
Jag oroar mig mer över att inte vakna alls.
Citera
2015-04-12, 17:56
Medlem
Mommejrs avatar
Vad är en lämplig dos om man ska få en skön sömn bara?
Citera
2015-04-12, 19:26
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Vad är en lämplig dos om man ska få en skön sömn bara?

Utan tolerans ta 2mg 30-45min innan du ska lägga dig så somnar du ganska enkelt, sover gott och vaknar pigg när klockan ringer (är du osäker så ta 1mg

Mvh.
Citera
2015-04-13, 01:24
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Utan tolerans ta 2mg 30-45min innan du ska lägga dig så somnar du ganska enkelt, sover gott och vaknar pigg när klockan ringer (är du osäker så ta 1mg

Mvh.

Körde på 2MG. Nu blir det en holk på det.
Citera
2015-04-13, 22:04
Medlem
Mommejrs avatar
Blevl lite mer en förvänat igår. blev tydligen 6mg ikto
och röka på det. Den där 2 mg dosen höll sig inte riktigt eller så petade man bara i sig mer en man behövde.
Citera
2015-04-13, 23:31
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Blevl lite mer en förvänat igår. blev tydligen 6mg ikto
och röka på det. Den där 2 mg dosen höll sig inte riktigt eller så petade man bara i sig mer en man behövde.

heheheh de är ett mycket välkänt fenomen med benso!
Nästa gång, ta och smällt en under tungan samtidigt som du meckar holk, när du meckat klart bör den va upplöst, rök sen lägg dig inom en timme haha
Citera
2015-04-14, 01:01
Medlem
bdbdbdbds avatar
Någon som haft clonazepam Auden i blister, askar ? vad tyckte ni om dessa? klart billigare än roche burkarna.

Också kryss isig så kan ta 0,5 mg enkelt om man vill så vill...
Citera
2015-04-14, 21:26
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
heheheh de är ett mycket välkänt fenomen med benso!
Nästa gång, ta och smällt en under tungan samtidigt som du meckar holk, när du meckat klart bör den va upplöst, rök sen lägg dig inom en timme haha

Ska provas ikväll som gott som e lamm iaf. Vissa små minnes luckor ,men inget märkvardigt. Tydligen så svamlade jag en hel del också enligt dem jag umgicks med hehe.

Hur mkt bör man smälta i munnen om man intog 6mg igår? vill dock tillägga att jag delade upp doserna dock. Tog först en hel 2mg, sen 1mg cirka 20 min senare. sen 3mg Innan jag rökte och jag och la mig. Så det var utspritt på ganska många timmar.
Citera
2015-04-14, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ska provas ikväll som gott som e lamm iaf. Vissa små minnes luckor ,men inget märkvardigt. Tydligen så svamlade jag en hel del också enligt dem jag umgicks med hehe.

Hur mkt bör man smälta i munnen om man intog 6mg igår? vill dock tillägga att jag delade upp doserna dock. Tog först en hel 2mg, sen 1mg cirka 20 min senare. sen 3mg Innan jag rökte och jag och la mig. Så det var utspritt på ganska många timmar.
Ta 4 mg på en gång.
Citera
2015-04-14, 22:47
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:

håller nog med "DEPRESSIV" där ta 4mg på en gång och smådosera inte

mvh.
Citera
2015-04-14, 23:34
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
håller nog med "DEPRESSIV" där ta 4mg på en gång och smådosera inte

mvh.

Alright, kommer köras på det ikväll då
Kan lilägga att det var första gången man käkade någon bra benz, annars har jag bara knapprat imovane på 7.5mg. ett par gånger. Men tycker inte dom gav så mkt, ogillade den äckliga metaliska smaken man fick i munnen också. Så har ingen tollerans alls sedan tidigare.
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-14 kl. 23:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in