2015-04-13, 01:48
Bannlyst
Då har man spelat 16 timmar på raken idag. Försökt jaga sista delarna för Waste/IK. Har allt förutom belt till IK sen är jag set to go för att ta mig in i top 10. Believe! Sjukt jobbig dag, en polare dingade 70 på sin barb, 3-4 timmar senare hade han allt som jag har, fast inte Immortal vapnet. Det är sinnesjukt, att jag som suttit 32 timmar hittils och han 4 timmar, och han har redan näst intill lika bra gear som mig, så störande ibland måste jag säga. Para 80-220 han jag med idag också.
Citera
2015-04-13, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Då har man spelat 16 timmar på raken idag. Försökt jaga sista delarna för Waste/IK. Har allt förutom belt till IK sen är jag set to go för att ta mig in i top 10. Believe! Sjukt jobbig dag, en polare dingade 70 på sin barb, 3-4 timmar senare hade han allt som jag har, fast inte Immortal vapnet. Det är sinnesjukt, att jag som suttit 32 timmar hittils och han 4 timmar, och han har redan näst intill lika bra gear som mig, så störande ibland måste jag säga. Para 80-220 han jag med idag också.

Den kommer att droppa, och vara ancient! Jag tror på dig!
Citera
2015-04-13, 09:03
Medlem
Lanoos avatar
Då var första racet över.
Nästan 30h på en helg är aningens för mycket tycker jag haha
Men nu har man en Natalyas DH som facerollar T6 och en Unhollowed Essance som face face rollar T6 och är viable för +40 och liger på para 289.

Så när börjar S4? :P

Stort tack till Ixxen, Syth och Reggaeboss som orkat grinda hela helgen med mig.
Fy fan va sjuka vi är. Tragiskt eller magiskt?
Citera
2015-04-13, 09:45
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Men nu har man en Natalyas DH som facerollar T6 och en Unhollowed Essance som face face rollar T6 och är viable för +40 och liger på para 289.

Stort tack till Ixxen, Syth och Reggaeboss som orkat grinda hela helgen med mig.

Som för mig ungefär då fast para 297
Shield Bash Crusader som också facerollar T6 och kör 40+ utan problem (körde en 44 igår men failade då den var fylld med flugor och annat skit som inte ger någon märkbar progress, köttade som fan men låg ändå efter :P)
Citera
2015-04-13, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo

Fan blev du bara p289 din noob, fan lägg på 100 på det och 100+ för Syth
Citera
2015-04-13, 11:28
Medlem
Känns som att många (iaf i fb-clanen) är väldigt oeffektiva såhär i början av säsongen. Istället för att kasta sig in i act 1 hard bounties och bli lvl 70 på 4-5 timmar så sitter folk i clan-chatten och tjatar efter boost och efter 10 timmar är de lvl 55 eller så för att ingen vill boosta, när de kunde varit lvl 70 och farmat t3-6 efter den tiden om de lagt ner lite jobb själva.
Citera
2015-04-13, 12:30
Medlem
Besudlarens avatar
Vill tipsa om en sida som jag inte sett tidigare:

http://www.d3planner.com/

Så jäkla bra sida för den som är intresserad av siffror och sånt.

/B
Citera
2015-04-13, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Känns som att många (iaf i fb-clanen) är väldigt oeffektiva såhär i början av säsongen. Istället för att kasta sig in i act 1 hard bounties och bli lvl 70 på 4-5 timmar så sitter folk i clan-chatten och tjatar efter boost och efter 10 timmar är de lvl 55 eller så för att ingen vill boosta, när de kunde varit lvl 70 och farmat t3-6 efter den tiden om de lagt ner lite jobb själva.

Det absolut roligaste på hela D3 är ju i början på en säsong då man levlar och gearar upp i grupp.

Det tråkigaste är att bli boostad och antingen geara själv eller få random drops som de andra inte behöver.

Så de som tjatar om boost går miste om det roligaste i spelet, tycker jag.
Citera
2015-04-13, 14:49
Medlem
fgnms avatar
Eftersom detta förvandlats till någon slags skryttråd.. rank 58 solo wiz.

Om man bara hittat en ss eller devastator plan eller vilket random 1hand ancient vapen som helst så.
Citera
2015-04-13, 15:01
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik

Hur fan lyckas ni? Jag har spelat 11 timmar i S3 med en karaktär och kört bounties, men jag är bara lvl 56...
Citera
2015-04-13, 15:01
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Eftersom detta förvandlats till någon slags skryttråd.. rank 58 solo wiz.

Om man bara hittat en ss eller devastator plan eller vilket random 1hand ancient vapen som helst så.

Vilka items anväder du?
Citera
2015-04-13, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hur fan lyckas ni? Jag har spelat 11 timmar i S3 med en karaktär och kört bounties, men jag är bara lvl 56...

Om man kör 4 st så får man 75% mer exp, och man clearar dessutom mycket lättare än om man är ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in