Hehe, tack.

Citat:
Haha ja vi var lite flummiga båda två, men det blev iaf lite annorlunda och hoppas det funkade för er som lyssnar. Är alltid lite orolig att jag skrattar för mycket också, och var ju väldigt fnittrig under just denna intervjun. Ni får säga till om det stör för mycket så ska jag börja använda "hostknappen" om jag kan

Citat:
Tack!
Ja usch! Jag hade redan gjort färdigt nästan hela avsnittet, som skulle komma ut denna veckan, men när jag sökte lite på google så såg jag att grabben gick bort tidigare i år. Riktigt trist att höra, och naturligtvis ställer jag in avsnittet. Det känns lite osmakligt att ge ut det så nära inpå hans bortgång, men kanske kommer det om ett par år - förutsatt att folk fortfarande orkar lyssna på mig.
Veckans avsnitt blir därför lite hastigt sammansatt. Det kommer bli en intervju med en användare som direkt erbjöd sig att bli intervjuad när jag berättade att jag satt i skiten, och kanske några andra korta klipp jag har spelat in. Veckan därpå (den 22a) siktar jag på ett icke intervju-baserat avsnitt, för lite omväxling, och förmodligen även följande vecka.