Säg som det är, det rykte i baguetten när händer om halsar kom på tal.
Den där BTC-killen hade ju varit kul med ett avsnitt om. Jag kommer för mitt liv inte ihåg vad sidan hette men jag minns att jag använde den ofta.
Haha, you got me.
Manus är på gång om det. Kapiton hette den, och användaren, om mitt minne inte sviker. Ska se om jag hittar folk att snacka med också så kan nog ta.. 2 veckor, som bäst.
Manus är på gång om det. Kapiton hette den, och användaren, om mitt minne inte sviker. Ska se om jag hittar folk att snacka med också så kan nog ta.. 2 veckor, som bäst.
Så var det. Har du möjligtvis lätt tillgängliga länkar till tråden/arna där han spårar ut?
Ja, det blev ju flummigt som tusan och så fruktansvärt fnittrig jag var . Jag var trött som få och förmodligen ganska borta så det blev ju en lite annorlunda intervju.
Senast redigerad av Humbug 2015-04-09 kl. 09:53.
Ja, det blev ju flummigt som tusan och så fruktansvärt fnittrig jag var . Jag var trött som få och förmodligen ganska borta så det blev ju en lite annorlunda intervju.
Det var bara en frisk fläkt efter lemasives narcissism.
Du gjorde bra ifrån dig och kul att du gillar två av dina drygt 100 kolleger