2015-04-11, 22:20
Medlem
anteri17s avatar
Hihi. Luca Toni brände nyss straff. Det kan vara direkt matchavgörande.
Citera
2015-04-11, 22:23
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hihi. Luca Toni brände nyss straff. Det kan vara direkt matchavgörande.

Det kan förstås vara det. Men än så länge är det tidigt i det här mötet.
Citera
2015-04-11, 22:36
Medlem
Knugen37s avatar
En 10:a på Handanovic, sitter fint
Senast redigerad av Knugen37 2015-04-11 kl. 22:40.
Citera
2015-04-11, 22:40
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Jag tror du är för positiv till dina chanser. Räknar vi att 6,5 poäng i snitt gällande varje spelares totalpoäng, att det krävs för att vinna matchen, så är du 4,5 poäng under det du borde ha spelat in, medan jag är två poäng över. Och då har du röjt en målskytt i Toni. Visst har du fortfarande chansen, men sannolikheten att jag vinner kampen bör vara tämligen stor.

75-25 i fördel mig typ. Med all respekt.

Peppar peppar.
Citera
2015-04-12, 00:09
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Får nog hålla med anteri om att han har ett klart grepp om det här nu. Straffmissar brukar vara förödande och du är helt beroende av mål om du ska fixa det här. anteri har oftast starkt lag och vinner mycket på spelarbetygen, inget tyder väl direkt på att det ska falla den här omgången heller. Speciellt inte när Lazio glänser.

Citat:
75-25 i fördel mig typ. Med all respekt.

Konstig procentfördelning, druckit lite?

Mer korrekt skulle vara 65-20-15 till dig, om du ser vad jag gjorde med siffrorna
Citera
2015-04-12, 00:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Får nog hålla med anteri om att han har ett klart grepp om det här nu. Straffmissar brukar vara förödande och du är helt beroende av mål om du ska fixa det här. anteri har oftast starkt lag och vinner mycket på spelarbetygen, inget tyder väl direkt på att det ska falla den här omgången heller. Speciellt inte när Lazio glänser.

Konstig procentfördelning, druckit lite?

Mer korrekt skulle vara 65-20-15 till dig, om du ser vad jag gjorde med siffrorna

Visst har vi ett kryssintervall. Dåligt av mig.
Citera
2015-04-12, 00:15
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Visst har vi ett kryssintervall. Dåligt av mig.

Men det är fan svårt att sätta exakt uppskattning i procent. Det är lite som poker. Vi har olika styrkor och förutsättningar med våra lag, men det är inte alltid det bästa laget vinner. Det sämre laget kan alltid få in några träffar och gå förbi.

Edit: Därför skulle jag säga att du inte vinner fler än 2/3 gånger, men man vet ju aldrig. Tänker man efter är bara det ganska stort favoritskap.
Citera
2015-04-12, 00:22
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Men det är fan svårt att sätta exakt uppskattning i procent. Det är lite som poker. Vi har olika styrkor och förutsättningar med våra lag, men det är inte alltid det bästa laget vinner. Det sämre laget kan alltid få in några träffar och gå förbi.

Edit: Därför skulle jag säga att du inte vinner fler än 2/3 gånger, men man vet ju aldrig. Tänker man efter är bara det ganska stort favoritskap.

Just dina siffror håller jag på det stora med om. Jag hoppas få med mig ett eller två mål imorgon, då ska vinsten kunna lösas.
Citera
2015-04-12, 14:29
Medlem
Ezzelinos avatar
Ingen Hamsik, ingen Diamanti, ingen Fernandez från start. Tre fjärdedelar av mittfältet bänkat.
Citera
2015-04-12, 16:44
Medlem
Ferry31s avatar
Fan, det luktar torsk igen. Jämnt för tillfället, men Bosman har grymt bra modificatori för sina backar vilket kommer dra ner mina poäng och sen lever jag lite farligt eftersom allt förutsätter att Viviano kommer iväg med minst 6,0 i slutbetyg mot Milan, vilket såklart inte är någon garanti. Sen att mina assistpoäng kommer räknas är ju inte säkert heller. Tufft läge detta.
Citera
2015-04-12, 16:55
Medlem
Knugen37s avatar
Luktar oavgjort i min match.
Citera
2015-04-12, 16:58
Medlem
anteri17s avatar
Ska räkna på min match. Men nog krävs ett elker två Eder-mål för att jag ska tappa segern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in