2015-04-02, 21:57
Medlem
Mamarketels avatar
Usch vad äckligt. Tänk så mycket intorkad sperma som finns på dessa madrasser.

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/1.2675376-frias-fran-sexkop-trots-spermaspar
Citera
2015-04-03, 14:48
Medlem
Seventys avatar
Det är alltså oljemassage man ska köra på? Inte thaimassage?

Kommer bo i norrort under maj månad. Tänkte testa någon av dessa. Nån som kan rekommendera? Jag vill frihjula därifrån!
Citera
2015-04-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-son
God kväll allesammans, jag har varit på jakt efter en thaisalong som har en ladyboy / katoy. Inte haft några träffar strax norr om Stockholm eller mitt i, frågan är om någon har lust och själ att putta mig åt rätt riktning för att hjälpa mig triumfera.

Tackar för alla svaren!

Är ute efter samma sak!
Verkar svårt att hitta Får vänta på svar av nån som vet mer .
Lycka till sålänge
Citera
2015-04-05, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Har ni fått HE på ställen som är kombinerade frisörsalonger/thaimassage?
Sprang förbi ett sådant ställe med riktigt snygga tjejer men slank inte in. Kanske värt testa!

Nej det är absolut omöjligt att få där, akta dig och gå inte in!!!!
Citera
2015-04-05, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Nej det är absolut omöjligt att få där, akta dig och gå inte in!!!!

Ingen fara, dett finns att få lite här och där....men kolla så hon lämnar frisörverktygen utanför..snip snap..
Citera
2015-04-05, 16:11
Medlem
Var i Partille kan man hitta en salong med HE ?
Citera
2015-04-05, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UPP666
Var i Partille kan man hitta en salong med HE ?

Nå´nstans här antar jag. Den som söker han finner även om det kostar lite bompengar. Men ibland bombompengar.

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/vastra-gotaland/goteborg.html
Citera
2015-04-07, 01:02
Medlem
Ingen som har en aning om det finns någon thaimassage i Linköping som erbjuder HE?
Citera
2015-04-07, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benganprosit
Ingen som har en aning om det finns någon thaimassage i Linköping som erbjuder HE?
,

JO alla erbjuder det här helt öppet ,
Du kommer ut som en #Happy Man" vilket man gör efter en bra massage,,,,,,
Citera
2015-04-12, 11:21
Medlem
Hur ställer ni er till salonger dit man måste ringa för att få en portkod eller liknande?

Dvs där det inte bara är att traska in och känna av atmosfären innan man bestämmer sig
Citera
2015-04-12, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
Ha ha, jaha , då vet vi vad din flickvän jobbar som.
haha den va rolig och det kunde vara så men icke,(hade jag thaitjej skulle hon aldrig få jobba med thaimassage kan jag erkänna) däremot tycker jag att det är för jävligt när man skriver en sak utan att ha på fötterna, jag går ofta på massage pga fysiska problem, och vet att några salonger inte erbjuder nåt, och faktiskt så är dom bäst på massage, kanske för att dom inte tänker på pengarna i första hand, värsta jag vet när dom redan efter nån min börjar peta för långt upp, sen gillar ja det också ibland, men då väljer jag dom anda ställena, har provat alla i Örebro
Citera
2015-04-12, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Hur ställer ni er till salonger dit man måste ringa för att få en portkod eller liknande?

Dvs där det inte bara är att traska in och känna av atmosfären innan man bestämmer sig

Stör mig inte så mycket men har inte stött på det ännu. Så jag skulle inte ha något emot att ringa före för att få koden.
Det borde vara lugnare på en sådan salong då det inte kommer en massa folk och frågar och bokar tider.
Fast då ringer de kanske istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in