Citat:
Ursprungligen postat av
Nymphahora
Ok! Det lär väl komma fram så småningom, namnen bryr jag mig inte så mycket om. Den intressanta frågan är väl varför i hela friden de gett sig på detta, fast alternativen är väl inte så många. Antingen så har de en rejäl skuld till någon riktigt obehaglig typ eller så är det som du säger: de var inte smarta nog. Man ska nog inte underskatta betydelsen av lite gammal hederlig dumhet som förklaring till lite av varje.
Måste varit utpressade, 2 luffare från torget i Borås känns ju knappast smart att skicka iväg.
Och om dom skulle varit utpressade, eller skyldig någon pengar. Vem är såpass jävla efterbliven att man skickar 2 som är längst ner i näringskedjan för att hämta 20kg koks? vet att man får ett KG för runt runt 10 000:- x 20 är max 200k plus resa etc. Visserligen ingen dyr chansning när jag tänker efter, hade dom klarat sig snackar vi 1miljon på gatan om det säljs gramvis/kg. alltså 20miljoner, rätt bra avkastning. Men 2 riktiga jävla luffare/pundare kan ju knappast hålla sig 1-2v under en resa för att "deala". Konstigt dom inte blev styckade i Sydamerika haha. Ja herrejävlar.