Så....
Det började när William Hahne, demokratiskt, blir vald till ordförande för SD Stockholm istället för Maria Danielsson.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ny-sd-ordforande-efter-kaosmote_4373137.svd
Citat:
Den stora uppslutningen och ett bråk om röstlängden, där bara 187 av de som närvarade fick rösträtt, försenade årsmötet kraftigt.
Även fortsättningen på mötet blev en segdragen historia, som fortsatte mot nattimmarna.
...
Utmanaren William Hahnes förslag vann med god marginal över valberedningens dito
...
Maria Danielsson, som anses lojal med partiledningen och har stöd från flera profilerade riksdagsledamöter, nominerades av valberedningen för omval.
Striden mellan Danielsson och Hahne blev snabbt infekterad, med påståenden om toppstyrning och missförhållanden från ena hållet - och anklagelser om missbruk av ett internt medlemsregister åt andra hållet. Den senare beskyllningen har lett till en granskning i partistyrelsens medlemsutskott mot William Hahne och flera andra personer, som kan leda till att de utesluts ur Sverigedemokraterna.
och
Citat:
– Jag tror att det är helt uppenbart vad det handlar om. Men jag har svårt att tro att de kan utesluta mig efter det här, säger William Hahne som medger att han befinner sig i en konflikt med partiledningen.
– Men jag hoppas att de nu kan erkänna att deras kandidat förlorade och att jag fick medlemmarnas förtroende.
HAHA! Det här är ju hur roligt som helst hur SD målat in sig.
-
Sen har vi skojaren Mattias Karlsson som skickat kärleksbrev till Expo

.. där han plötsligt vill "sammarbeta för att hitta extremister", hur nu Expo och deras rekordlåga trovärdighet skulle hjälpa han med det.
Samtidigt, ska han ha påstått att en viss site är "neo-fascistisk", samtidigt som han "likat" och skrivit på sidan(under ett annat pseudonym.) ifråga.
http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/hogerextrema-i-ledningen-for-gruvbolaget
lol
Vilken hycklare

här har vi definitionen av "politiker" i sitt ytterste essé.
-
Sen har vi sionisten Richard Jomshof som inte vågar ta debatten, troligtvis eftersom han är väl medveten om att påståendena bygger på lögner. Bara bra att han också visar vilken hycklare han och svensk politik är.
Tycker hela situationen är bra ur alla aspekter. Ser fram emot dom påstådda bevisen som man "undersöker" just nu, visar det sig att dom är tunna och inte inbringar något förtroende så har man dyngt ordentligt i blå skåpet.
Det är viktigt nu för dom etablerade medierna med marionetterna i politiken att få bort dessa inflytelserika element, Hahne och Kasselstrand m.m verkar uppenbarligen vara ett hot. Tids nog lär dom inse att representativ demokrati är en skendemokrati.